اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ارائه خدمات پزشکی رایگان سپاه به روستاهای گچساران

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت شهرستان به مناسبت دهه فجر به روستاهای کم برخوردارخدمات پزشکی رایگان ارائه کردند.

ارائه خدمات پزشکی رایگان سپاه به روستاهای گچساران

سرهنگ باقر پسنده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهارکرد: دهه فجر یادآور رشادت ها و اتحاد مردم ایران با رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی با رهنمودهای رهبر فرزانه و ایثار و هوشیاری مردم توانسته تاکنون از تمام فتنه ها و نقشه های شوم دشمنان ایران اسلامی با اقتدار و سربلندی عبور کند.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر برنامه های متعددی در سپاه ناحیه گچساران برگزار شده است، تصریح کرد: بسیج سازندگی ناحیه مقاومت گچساران با همکاری درمانگاه شهدای بسیج این شهرستان به مناسبت دهه فجر به روستاهای کم برخوردارر این شهرستان خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند.

پسنده بیان کرد: گروه جهادی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در روستاهای کمبل و آبشیرین از توابع گچساران حضور یافته و خدماتی اعم از معاینه بیماران توسط پزشکان عمومی، ماما و اهدای دارو را به آنها ارائه داده است.

وی گفت: سپاه در تمام عرصه های دفاع از میهن، سازندگی، درمانی و در بلایای طبیعی برای خدمت رسانی به مردم حضور دارد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول