اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

انتقال 10 نفر از اتباع ایرانی محبوس در زندان‌های کشور عراق به کشور

رئیس دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در راستای اجرای موافقت نامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق، 10نفر از محکومین ایرانی زندانی در عراق به کشور منتقل و به زندان شهرستان نقده معرفی شدند.

انتقال 10 نفر از اتباع ایرانی محبوس در زندان‌های کشور عراق به کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در 18 بهمن ماه سال جاری در اجرای موافقت نامه انتقال محکومین بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت عراق پس از برگزاری جلسه‌ای با حضور دادستان پیرانشهر و سرکنسول ایران در عراق و نماینده وزیر دادگستری و مسئولین اقلیم کردستان عراق، پس از طی تشریفات قانونی و معاینات پزشکی تعداد ۱۰ نفر از محکومین ایرانی زندانی در عراق به کشور منتقل و به زندان شهرستان نقده معرفی شدند.

عتباتی افزود: این محکومین که به علت ارتکاب جرایم مرتبط با مواد مخدر در کشور عراق دستگیر و محاکمه شده بودند جهت تحمل باقیمانده محکومیت تحویل کشور و در زندان شهر نقده تحمل محکومیت خواهند نمود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول