اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

طرح ویژه مقابله با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان اجرای طرح ویژه مقابله با افراد شرور و اراذل و اوباش را در اولویت طرح‌های این فرماندهی در روزهای پایانی سال عنوان کرد و گفت: در این طرح شناسایی و دستگیری حاملان سلاح سرد و گرم نیز به طور ویژه دنبال می‌شود.

طرح ویژه مقابله با اراذل و اوباش در دستور کار پلیس اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: اولویت اول در اجرای طرح‌های پایانی سال این فرماندهی برخورد مقتدرانه با افراد شرور و اراذل و اوباشی است که در جامعه نا‌امنی ایجاد می‌کنند، مأموران پلیس با اراده‌ای آهنین و ایمانی قوی در صحنه حاضر هستند و اجازه عرض اندام به افراد شرور و ناامن‌کنندگان جامعه را نخواهند داد.

وی افزود: مأموران انتظامی استان اصفهان در مقابل هر کسی که بخواهد باعث ناامنی و اختلال در زندگی مردم شود، مقتدارانه ایستاده و هماهنگی‌هایی خوبی نیز در این زمینه با دستگاه قضایی استان انجام شده و آن‌ها هم مصمم به برخورد شدید و قاطع با ناامن‌کنندگان جامعه هستند.

میرحیدری با هشدار به مجرمان و قانون‌شکنان و کسانی که با استفاده از سلاح سرد قدرت‌نمایی کرده و جامعه را ناامن می‌کنند، گفت: این افراد مطمئن باشند که در کمترین زمان ممکن سایه پلیس را بر سر خود احساس خواهند کرد و با برخورد سخت دستگاه قضایی به سزای اعمال مجرمانه خود می‌رسند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه هرگونه تمرد از دستور مأموران پلیس جرم است، تصریح کرد: به این گونه افراد هشدار می‌دهیم که بدانند زمانی که مأموران پلیس برای دستگیری آنان اقدام می‌کنند اگر از دستور مأموران تمرد کنند، قطعاً این گونه اقدام پرونده آن‌ها را سنگین‌تر کرده و با برخوردهای سخت دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد:  پلیس انقلابی و ولایی ایران در مقابل مردم خاضع و خاشع اما در برابر مجرمان و قانون‌شکنان مقتدر است و هرگز اجازه  نخواهد داد چنین افرادی در جامعه عرض اندام کنند.

میرحیدری با قدردانی از همکاری و همراهی همیشگی اقشار مختلف مردم در اجرای بهتر و مطلوب‌تر طرح‌های نظم و امنیت پلیس خاطرنشان کرد: بار دیگر از شهروندان می‌خواهم که هر گونه موارد مشکوک و تحرکات مجرمان و افراد سابقه‌دار و شرور را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی و با این گونه افراد برخورد قاطع و قانونی انجام شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول