اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

راهپیمایی 22 بهمن به صورت کاروان‌های خودرویی و موتوری در شیراز برگزار می‌شود

قائم مقام ستاد بزرگداشت دهه فجر فارس گفت: به مناسبت 22‌ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آئین راهپیمایی، ساعت 9 صبح با حضور کاروان‌های خودرویی و موتوری برگزار می‌شود.

راهپیمایی 22 بهمن به صورت کاروان‌های خودرویی و موتوری در شیراز برگزار می‌شود

به گزارش خبر‌گزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام حسین ملک مکان امروز در نشستی خبری اظهار داشت: به دلیل تصمیم کشوری مبنی بر مقابله با بیماری کرونا و اومیکرون‌ و لزوم رعایت پروتکل بهداشتی، راهپیمایی در قالب رژه خودرویی و موتوری می باشد که شروع مسیر از میدان الله به سمت ولیعصر است که پس از آن خودروها به سمت خیابان زند، میدان امام حسین(ع)، میدان نمازی، خیابان ملاصدرا و در نهایت در مکان اقامه نماز جمعه استقرار می یابند.

وی بیان کرد: بانک الله اکبر در ساعت 21 در پشت‌بام ها، نورافشانی در 43 منطقه، اجرای گروه سرود،  پخش آهنگ های انقلابی و نیز سخنرانی حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، از جمله برنامه های 22 بهمن ماه در شیراز است.

حجت‌الاسلام ملک مکان بیان داشت: در شهرستان‌های فارس نیز مسیر راهپیمایی به سوی  محل های برگزاری نماز جمعه منتهی می شود.

قائم مقام ستاد دهه مبارک فجر استان فارس اظهار کرد: زنده نگه داشتن روحیه انقلابی، ایجاد انگیزه مضاعف بین مردم، نمایش وحدت و یکپارچگی ملت ایران، وفاداری به نظام و پایداری از اهداف برگزاری دهه مبارک فجر است.

وی افزود: غلبه بر نظام ستم شاهی، عزت و اقتدار نظام اسلامی،  روحیه خودباوری ملت ایران، سالها است مورد توجه جهانیان قرار گرفته است که این روند باید هموار استمرار و پاس داشته شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول