اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

همه روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 1401 به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

مشاور وزیر ارتباطات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری ( USO) گفت: یکی از برنامه­‌های این وزارتخانه برقراری ارتباطات در مناطق دوردست و کم برخوردار است که تا پایان سال 1401 همه روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

همه روستاهای بالای 20 خانوار تا پایان سال 1401 به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات، ایرج روحی مشاور وزیر ارتباطات در توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مجری طرح خدمات عمومی اجباری USO با حضور در اداره کل ارتباطات استان همدان، آخرین وضعیت ارتباطات همدان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی با مطلوب ارزیابی کردن شاخص‌های ارتباطات در استان گفت: یکی از برنامه‌های این وزارتخانه برقراری ارتباطات در مناطق دوردست و کم برخوردار است. از همین رو تا پایان سال 1401 همه روستاهای بالای 20 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل می شوند.
در ادامه، مجتبی ساکی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان همدان طی گزارشی اخرین وضعیت ارتباطات در استان را تشریح کرد و افزود: در استان همدان از 930 خانوار بالای 20 نفر تعداد 920 خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند.
وی با اشاره به شاخص های استان، خاطرنشان کرد: پهنای باند ورودی استان 480 گیگابایت که 110 گیگابایت آن زیر بار قرار دارد و همچنین از 806 گیگابایت ظرفیت انتقال، 450 گیگ در حال استفاده است.
ساکی با بیان اینکه 100درصد روستاهای استان همدان از تلفن ثابت برخوردار هستند، تصریح کرد: 94 درصد روستاهای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل هستند و از یکی از سرویس های ADSL، همراه اول، ایرانسل و های وب بهره مند شدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول