اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

نهضت آزادسازی سواحل ادامه دارد/ 20 کیلومتر دیگر از سواحل قشم آزاد شد

سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم از آزادسازی سواحل سوزا، سینگو و رینگو به طول 20 کیلومتر در راستای اجرای دستور رییس جمهور جهت دسترسی آسان مردم به امکانات خدادادی از جمله سواحل زیبای قشم خبر داد.

نهضت آزادسازی سواحل ادامه دارد/ 20 کیلومتر دیگر از سواحل قشم آزاد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، افشار فتح الهی ظهر سه‌شنبه در حاشیه آزادسازی بخشی از سواحل جزیره قشم گفت: آزادسازی حریم قانونی سواحل جزیره قشم تا استیفای نهایی حقوق مردم ادامه خواهد یافت و در این راه هیچ استثنایی وجود ندارد و این حرکت با تخریب ساخت و سازهای مراکز دولتی از جمله خود سازمان منطقه آزاد قشم آغاز شد.

وی افزود: این سواحل در واقع جزو انفال محسوب می شوند و مردم عزیز این جزیره و همچنین گردشگران گرامی حق دارند به راحتی و در امنیت کامل از این سواحل استفاده کنند.

فتح‌الهی با انتقاد از کسانی که در گذشته به این گونه مسائل بی توجهی کرده و زمینه تجاوز به حقوق مردم در سواحل قشم را فراهم کرده اند، تصریح کرد: عزم ما به عنوان نماینده دولت و دادستانی محترم به عنوان نماینده قوه قضاییه در آزاد سازی حریم قانونی سواحل  جزیره قشم کاملا جدی است و ما در جزیره قشم این اقدام را از ساخت و سازهای دولتی شروع کردیم و تاکنون ۳۰ کیلومتر از سواحل قشم آزاد شده است.

به گزارش فارس، در آزادسازی امروز حریم قانونی سواحل جزیره قشم واقع در محدوده سواحل سوزا، سینگو و رینگو به طول تقریبی 20 کیلومتر که توسط نیروهای یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با همکاری نیروهای دریابانی انجام شد، افشار فتح الهی سرپرست سازمان منطقه آزاد قشم، امید مهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب و سرهنگ صفر متاجی فرمانده پایگاه دریابانی شهرستان قشم و جمعی از مدیران سازمان و ادارات شهرستان قشم حضور داشتند.

پیش از این در اولین مرحله آزادسازی حریم قانونی سواحل جزیره قشم که در حد فاصل پارک زیتون تا کمپ پارک آفتاب2 انجام شد، افزون بر 10 کیلومتر از ساحل این محدوده از طریق تخریب ساخت و سازهای غیرقانونی شامل پی سنگی، دیوارچینی، سازه های مسقف و نیمه تمام، استخر و مانند اینها آزادسازی شد.

 

انتهای پیام/88050

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول