اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت  /  علم و فن آوری جهان

منتظر جهش‌های جدیدی از کرونا باشید

نخست وزیر نیوزیلند به نقل از کارشناسان می‌گوید: همه گیری کووید-۱۹ با نوع امیکرون پایان نخواهد یافت.

منتظر جهش‌های جدیدی از کرونا باشید

به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از یو اس نیوز، جاسیندا آردرن، نخست وزیر نیوزیلند امروز در اولین سخنرانی پارلمانی خود برای سال ۲۰۲۲ گفت: همه گیری کووید-۱۹ با نوع امیکرون پایان نخواهد یافت و نیوزلند باید در سال جاری برای انواع بیشتری از ویروس آماده شود.

هشدار آردرن در حالی مطرح شد که صدها معترض در مقابل ساختمان پارلمان در ولینگتون پایتخت این کشور تجمع کردند و خواستار پایان دادن به محدودیت‌های ویروس کرونا و دستورات واکسن شدند.

 نخست وزیر نیوزیلند در این سخنرانی که به صورت زنده پخش شد به قانونگذاران گفت: «آقای رئیس، توصیه کارشناسان این است که سویه آخرین نسخه‌ای نخواهد بود که امسال با آن روبرو خواهیم شد».

دولت آردرن برخی از سخت‌ترین محدودیت‌های همه‌گیری را در دو سال گذشته در نیوزیلند اعمال کرده است؛ دولت تلاش می‌کرد تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کند. این سیاست ها به کاهش میزان عفونت و مرگ و میر کمک کرد. کشوری با پنج میلیون نفر جمعیت،  تاکنون حدود ۱۸ هزار مورد تایید شده کووید و ۵۳ مورد مرگ داشته است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول