اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فعالیت‌های اقتصادی خراسان رضوی به صورت قرارگاهی اجرا می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: فعالیت‌های افتصادی خراسان رضوی به صورت قرارگاهی اجرا خواهد شد.

فعالیت‌های اقتصادی خراسان رضوی به صورت قرارگاهی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خواف، مرتضی اشرفی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در جریان مراسم افتتاح شهرداری و معرفی نخستین شهردار شهر تازه‌تاسیس سده خواف گفت: توسعه در حوزه‌های اقتصادی، زیرساختی و هم در حوزه‌های فرهنگی شهرستان خواف را پیگیری خواهیم کرد که بتوانیم در خدمت مردم این شهر و منطقه باشیم.

وی افزود: برنامه‌های خوبی در همه بخش‌ها از جمله اقتصاد استان در حال برنامه‌ریزی است که آن هم به صورت قرارگاهی مدیریت شده و طی چند هفته آینده از آن رونمایی خواهد شد. بخشی از این برنامه‌ها فعال‌سازی واحدهای صنعتی و معدنی در منطقه خواف است که امیدواریم ثمرات آن به مردم منطقه برسد.

اشرفی در این مراسم «قربانعلی اسداللهی» را به عنوان نخستین شهردار شهر تازه‌تاسیس سده خواف معرفی و حکم شهرداری را به وی اعطا کرد.

حسین سنجرانی فرماندار خواف نیز در این مراسم گفت: در صورت موافقت شورای عالی معادن در تخصیص ۲۰ درصد از ۱۵ درصد حقوق دولتی معادن و یک درصد از فروش شرکت‌های معدنی به شهرستان خواف، سالانه بالغ بر هزار میلیارد تومان نصیب این شهرستان خواهد شد که با این رقم می‌توان زیرساخت‌های مورد نیاز شهرستان را تامین کرد.

وی همچنین از شرکت‌های معدنی معادن سنگ آهن سنگان خواست خدمات آتش‌نشانی را برای شهرداری شهر ۵ هزار نفری سده نیز پوشش دهند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول