اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه حادثه آفرید/ تعیین سهم تقصیر در تصادف برای عابر متوفی

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور پایتخت از وقوع حادثه تصادف رانندگی و جان باختن عابر در بزرگراه شهید آوینی خبر داد.

عبور عابر پیاده از عرض بزرگراه حادثه آفرید/ تعیین سهم تقصیر در تصادف برای عابر متوفی

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، علیرغم توصیه‌های متعدد پلیس مبنی بر عدم ورود و تردد عابرین پیاده از عرض بزرگراه‌ها، شب گذشته شاهد فوت عابر پیاده بر اثر برخورد سواری پراید با عابر بودیم.

سرهنگ علی همه‌خانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در ساعت 19:30 شب گذشته و در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی 110 مبنی تصادف یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده در مسیر غرب به شرق بزرگراه آوینی محدوده عمادآور بلافاصله تیم کارشناسی منطقه 20 پلیس راهور فاتب در محل حادثه حاضر شدند.

سرهنگ همه خانی بیان داشت: در این حادثه عابر پیاده که قصد عبور از عرض بزرگراه را داشت بدون توجه به خطرات ناشی از این کار اقدام به عبور از عرض بزرگراه کرده و در این حین راننده پراید این عابر را ناگهان مقابل خود می بیند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: با حضور ناگهانی این عابر مقابل پراید، راننده دیگر نتوانست خودروی خود را به موقع متوقف کرده و به شدت با عابر برخورد کرده که وی در اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت می‌کند.

سرهنگ همه خانی با بیان اینکه قطعا برای عابر سهم تقصیر تعیین می شود به عابرین توصیه کرد: چنانچه قصد عبور از بزرگراه‌ها را داشته و اگر با پل های عابر پیاده فاصله دارند هیچ گاه و در هیچ زمانی اقدام به تردد از عرض اتوبان ها و بزرگراهها نکرده و همیشه از پل‌های عابر پیاده استفاده کنند هرچند که باید تا رسیدن به پل عابر زمانی را اختصاص دهند ولی به این نکته توجه داشته باشند که استفاده از پل عابر در هر زمان بهتر از پذیرش خطر و به استقبال تصادف و حوادث ناگوار رفتن است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول