اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

خدمات ناباروری در همدان فردا نهایی می‌شود

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از اجرای طرح خدمات ناباروری از سوی بیمه‌ها در قالب طرح جوانی جمعیت تا پایان سال خبر داد.

خدمات ناباروری در همدان فردا نهایی می‌شود

رضا طهماسبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به نحوه حمایت از زوج‌های نابارور استان در قالب قانون جوانی جمعیت اظهار کرد: در راستای طرح جوانی جمعیت و قانونی که الزام است نسبت به ارائه خدمات ناباروری و حمایت از زوجین نابارور  با بیمه‌های استان صحبت‌هایی شده است.

وی با اشاره به اینکه تلفنی موافقت سازمان‌های بیمه‌‌‌گر جلب شده و موافقت‌نامه‌ای شکل گرفته است گفت: قرار است چهارشنبه این هفته نیز جلسه‌ای مجدد با بیمه‌ها برگزار و تفاهم‌نامه نهایی منعقد شود تا خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه‌ها قرار گیرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با اشاره به اینکه مردم مطمئن باشند که خدمات ناباروری زیر پوشش بیمه قرار می‌گیرد خاطرنشان کرد: به بیمارستان‌ها ابلاغ شده که در این خصوص هماهنگی خود را با بیمه‌ها انجام دهند و در روزی که جلسه تشکل خواهد شد به مشکلات بیمه‌ها با بیمارستانها به خصوص بیمارستان فاطمیه خواهیم پرداخت.

وی با تاکید به اینکه به بیمارستانها ابلاغ شده در خصوص ارائه خدمات ناباروری با بیمه‌ها وارد رایزنی شوند افزود: در جلسه هماهنگی کمیته تخصصی بیمه‌ها نسبت به هزینه‌های خدمات ناباروی نیز به جمع‌بندی خواهیم رسید.

طهماسبی از زیرپوشش بیمه قرار گرفتن خدمات ناباروری تا پایان امسال در استان خبر داد و گفت: به دنبال این هستیم مراکز خصوصی نیز این خدمات را ارائه دهند اما فعلا کار در مراکز دولتی پیگیری می‌شود.

وی تاکید کرد: تمام هدف ما این است مشکلات موجود رفع و طرح اجرایی شود که قدم‌های اولیه برداشته شده و خیلی هم امیدوار هستیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول