اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دفتر پستی امیرکبیر ورامین بعد از ۱۲ سال تعطیلی افتتاح شد

دفتر پستی امیر کبیر ورامین مجدد بعد از ۱۲ سال تعطیلی با حضور مسوولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

دفتر پستی امیرکبیر ورامین بعد از ۱۲ سال تعطیلی افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، دفتر پستی امیرکبیر شهرستان ورامین عصر امروز با حضور مدیرکل منطقه پستی جنوب تهران و جمعی از مسئولین شهرستان ورامین افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

محمد مهدی پپیشقدم مدیرکل منطقه پستی جنوب استان تهران، در حاشیه افتتاح و بازگشایی دفتر پست امیرکبیر ورامین در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارائه خدمات پستی بیشتر و تسهیل دردسترستی شهروندان به خدمات موردنیاز دفتر پستی امیرکبیر راه اندازی و مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیشقدم با تاکید بر بازگشایی مجدد این دفتر پستی، افزود: دفتر پستی امیرکبیر که به مدت ۱۲ سال تعطیل شده وساختمان آن بصورت متروکه و بلا استفاده مانده بود ،باز سازی و پس از تجهیز مورد بهره برداری مجدد قرار گرفته و از امروز کلیه خدمات مورد نیاز پستی شهروندان در این دفتر ارائه می شود.

وی با اشاره به برنامه های شرکت پست ،بیان کرد: در راستای سیاستهای شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران و افزایش سطح دسترسی عموم شهروندان مراکز تولیدی و خدماتی و کسب و کارهای خانگی در طی سالجاری ۵ دفتر پستی در شهرستانهای تحت پوشش اداره کل پست جنوب استان تهران ایجاد و راه اندازی شده است.

پیشقدم تاکیدکرد: تا پایان سال جاری دفتر پستی جوادآباد ورامین به منظور تسهیل درارائه خدمات پستی به ۳۰ هزار خانوار شهری و روستایی ساکن دراین منطقه راه اندازی و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

مدیرکل پست جنوب استان تهران، خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع بیماری کوویید ۱۹ و ویروس کروناو ایجاد محدودیت در بسیاری از فعالیتهای اجتماعی و جمعی، استقبال شهروندان وصاحبان مشاغل و کسب وکارها از خدمات پست و ارسال و مراسلات کالاها بیش از ۴برابر افزایش یافته ،که با راه اندازی دفاترجدید علاوه بر افزایش خدمات در دسترسی شهروندان نیز تسهیل می شود.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول