اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فجر 43| ۷ طرح عمرانی در بخش رودخانه رودان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

همزمان با دهه فجر ۵ طرح عمرانی، بهداشتی و درمانی، مسکن مددجویی، راه روستایی و صنعتی در بخش رودخانه افتتاح و کلنگ ساخت ۲ واحد خانه بهداشت نیز به زمین زده شد.

فجر 43| ۷ طرح عمرانی در بخش رودخانه رودان افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، عبدارضا سالاری سرپرست فرمانداری رودان  در حاشیه آیین بهره برداری اط این طرح‌ها گفت: اولین طرح هفتمین روز دهه فجر در بخش رودخانه کارگاه تولید کود و خاک گلخانه‌ای با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و ظرفیت تولید یک هزار تن بود که زمینه اشتغال ۱۵ نفر را به صورت مستقیم فراهم کرده است.

سالاری افزود: افتتاح یک باب منزل مسکونی مددجویی بهزیستی با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و  اعتبار ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، بهسازی معابر روستای چیرم آباد به طول ۶۰۰ متر و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار و راه آسفالته روستای کرگزی بخش رودخانه به طول ۲ هزار و ۵۰۰ متر و با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال از دیگر طرح هایی بود که در بخش رودخانه رودان به بهره‌برداری رسید.

وی به مهمترین پروژه قابل افتتاح در این بخش اشاره کرد و گفت: افتتاح مرکز سلامت جامع روستایی نازدشت در زمینی با زیربنای ۵۵۰ متر مربع و اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال شامل؛ مطب پزشک، بخش بستری مردان و زنان، داروخانه و مامایی از دیگر طرح های قابل افتتاح بود که جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر از مزایای این مرکز بهداشتی و درمانی بهره‌مند خواهند شد.

سرپرست فرمانداری رودان خاطرنشان ساخت: همچنین در این روز ساختمان دهیاری روستای قلعه دژ با زیربنای ۷۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

سالاری افزود: همزمان با هفتمین روز از دهه ی فجر کلنگ ۲ واحد خانه بهداشت روستایی نازدشت و نورآباد  با اعتباری بیش از ۱۳ میلیارد ریال به زمین زده شد.

انتهای پیام/88059

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول