اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

مخالفان طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در رأی‌گیری شرکت نکردند

عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی از عدم حضور مخالفان این طرح، هنگام رأی‌گیری در جلسه امروز و حد نصاب نرسیدن جلسه خبر داد.

مخالفان طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی در رأی‌گیری شرکت نکردند

بیژن نوباوه وطن نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت: جلسه امروز کمیسیون مشترک برای بررسی و رأی‌گیری درباره طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی برگزار شد، اما مخالفان طرح برای اینکه کمیسیون حدنصاب را برای رأی‌گیری نداشته باشد، در جلسه حاضر نشدند.

وی افزود: نمایندگان مخالف این طرح در حالی که در مجلس حضور داشتند اما حاضر نشدند برای رأی‌گیری در کمیسیون مشترک حاضر شوند تا جلسه کمیسیون برای رأی‌گیری حدنصاب نداشته باشد.

عضو کمیسیون مشترک رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی اظهار داشت: ما از ساعت 10:30 دقیقه تا 12:15 دقیقه در کمیسیون مشترک نشسته بودیم اما مخالفان طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی حاضر نشدند به کمیسیون بیایند و در نهایت هم به دلیل به حدنصاب نرسیدن اعضا، رأی‌گیری برای این طرح در کمیسیون انجام نشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول