اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مرکز درمانی شهید نبوی در شهرری افتتاح شد

مرکز درمانی شهید نبوی شهرری با حضور فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران افتتاح شد.

مرکز درمانی شهید نبوی در شهرری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با هفتمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، مرکز درمانی شهید نبوی که به همت سپاه سیدالشهدا احداث شده است با حضور سردار احمد ذوالقدر  فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران، عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسؤولان ظهر امروز در شهرری افتتاح شد. 

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران در این مراسم اظهار کرد: زمین این درمانگاه را در سال ۱۳۹۲ طی تهاتری با شهرداری در اختیار گرفتیم، که به دلیل نبود اعتبارات از سال‌ ۹۴ تا ۹۹ تعطیل بود و در اسفند ماه ۱۳۹۹ عملیات اجرایی آن آغاز شد.

سردار ذوالقدر اظهار در ادامه گفت: این مرکز درمانی در پنج طبقه و هر طبقه شامل ۲ هزار مترمربع مساحت زیربنایی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه پیشین سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) در محله دیلمان قرار داشت، افزود: درمانگاه فعلی در محلی مناسب راه اندازی شده و دیگر بخش‌های درمانی آن نیز در فازهای بعدی در طبقات مختلف اجرایی می شود.

فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران با اشاره به تغییر مجوز این مرکز از پلی کلینیک به بیمارستان ۱۲۴ تختخوابی، بیان کرد: پس از آماده سازی درمانگاه، تجهیزات و امکانات درمانی به روز در این مرکز نصب شده است.

سردار ذوالقدر با بیان اینکه درمانگاه شهید نبوی دارای امکانات مختلفی است، خاطرنشان کرد: بخش های فعال این مرکز درمانی شامل داروخانه، اورژانس، اتاق جراحی سرپایی، پزشک عمومی، حضور پزشکان متخصص قلب، چشم، قلب، زنان، گوش، حلق و بینی و خدمات دندانپزشکی است.

انتهای پیام/ ۶۷۰۶۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول