اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

افتتاح پروژه‌های عمرانی در کاشان همزمان با دهه فجر

با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، چندین پروژه عمرانی در کاشان با اعتباری بالغ بر پانصد میلیارد ریال افتتاح شد.

افتتاح پروژه‌های عمرانی در کاشان همزمان با دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان ، با حضور امیررضا نقش معاون هماهنگ‌کننده امور اقتصادی استانداری اصفهان، پروژه‌های مختلف عمرانی در کاشان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ساختمان جدید پزشکی قانونی شهرستان کاشان با سه هزار مترمربع زمین و ۲۵۰ مترمربع زیربنا و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، بهره‌برداری از شرکت بخش خصوصی در زمینه ساخت سازه‌های فولادی سبک با ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار و اشتغالزایی مستقیم ۱۶ نفر از جمله این پروژه‌ها بود. 

همچنین افتتاح طرح توسعه شبکه اصلی تامین کننده برق شهرستان کاشان و مربوط به خطوط ۶۳هزار ولت برق  با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال و بهره‌برداری از استخر ذخیره آب کشاورزی در روستای استرک کاشان با ۲۵هزار متر وسعت  عمق ۹متر با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید

بر این اساس، خانه فرهنگ و ورزش روستایی جزه با اعتبار پنج میلیارد ریال مورد استفاده عموم قرار گرفت، ساخت این مجموعه از محل اعتبارات دولتی و جذب کمک خیران بوده است. 

انتهای پیام/۶۳۱۲۳/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول