اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه هنوز دستورالعمل خاصی برای روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و چگونگی اجرای آن ابلاغ نشده گفت: به نظر می‌رسد با توجه به شواهد موجود و گسترش مجدد بیماری کرونا راهپیمایی مشابه سال گذشته و به صورت خودرویی برگزار شود.

راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام هادی خلیلی ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی خودرویی به مناسبت ۲۲ بهمن با تبریک این روز اظهار کرد: در طول ایام دهه فجر سعی شده که محوریت برنامه‌ها تبیین دستاوردهای نظام در راستای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمن باشد چرا که این یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه هنوز دستورالعمل خاصی برای روز راهپیمایی ۲۲ بهمن و چگونگی اجرای آن ابلاغ نشده افزود: به نظر می‌رسد با توجه به شواهد موجود و گسترش مجدد بیماری کرونا راهپیمایی مشابه سال گذشته و به صورت خودرویی برگزار شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه با همکاری نیروهای انتظامی و راهنمایی رانندگی تمهیدات لازم برای برگزاری راهپیمایی اندیشیده شده است ادامه داد: سال گذشته اولین تجربه به شیوه خودرویی بود که از تجربیات آن برای بهتر برگزار شدن در سال جاری استفاده خواهیم کرد کما اینکه در سال ۹۹ حضور مردم در صحنه پرشور و با استقبال خوبی همراه شد.

خلیلی مسیر راهپیمایی خودرویی را به مانند سال گذشته عنوان کرد و گفت: مراسم راهپیمایی خودرویی از ساعت ۱۰ از ابتدای بلوار مهارت آغاز سپس از مسیر پل شهید آنجفی - خیابان جهاد (هپکو) و در انتها در میدان سرداران به پایان می‌رسد و بعد از آن نیز با حضور مردم در نماز جمعه مراسم خاتمه پیدا می‌کند.

به گفته وی قطعنامه ۲۲ بهمن نیز پیش از خطبه‌های نماز جمعه قرائت می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی توزیع اقلام فرهنگی برپایی ایستگاه‌ سلامت، نور افشانی و... را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت ۲۲ بهمن برشمرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول