اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۲ پروژه در ساوه آغاز شد

استاندار مرکزی از آغاز افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۲ پروژه اقتصادی، خدماتی، عمرانی همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان ساوه خبر داد.

افتتاح و کلنگ‌زنی  ۱۰۲ پروژه در ساوه آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، فرزاد مخلص‌الائمه ظهر امروز در آیین بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی شهرستان ساوه اظهار کرد: علاج مشکلات کشور اقتصاد مقاومتی است و بنیه دفاعی کشور در این زمینه تولید است.

وی با بیان اینکه مجاهدان و مبارزان خط مقدم این جنگ اقتصادی تولیدکنندگان و کارگران در جای‌جای کشور و استان مرکزی و شهر فعال صنعتی ساوه هستند، افزود: شهرستان ساوه چشم و چراغ اقتصادی غیرنفتی کشور است،  در برخی استان‌های کشور‌ صنایع بزرگی فعال هستند که تعدادی از آنها به دلیل وابستگی به نفت زمین‌گیر شده‌اند و درگیر مشکلات و نارسایی‌هایی شده‌اند، اما ساوه و شهرصنعتی کاوه قطب اقتصادی غیرنفتی و فعال در بخش خصوصی همچنان می‌رخشد.

مخلص‌الائمه مردمی و دانش بنیان بودن را دو رکن اقتصادی مقاومتی برشمرد و ادامه داد: بسیاری از شرکت‌های مشابه گروه صنعتی شبه کاوه از جمله شرکت‌هایی هستند که بر این دو رکن بنیان داشته و متکی بر توان دانشمندان بومی هستند. 

وی بیان کرد: علیرغم فشارها و تهدیدهایی استکبار جهانی با تمام قدرت بر کشور ما وارد کرده که در تا یخ بی‌سابقه بوده، اما در شرایطی بهتر از گذشته قرار داریم. 

استاندار مرکزی ادامه داد: پیشتاز عرصه این اقتدار بخش تولید است، موفقیت در‌ عرصه‌های دیگر نیز به وابسته اقتدار بخش تولید است و امیدواریم این موفقیت‌‌ها ذیل پرچم مقدس ادامه داشته باشد.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: ۷۵۳ طرح و پروژه در حوزه‌های مختلف در سطح استان افتتاح شده یا خواهد شد و بخشی از پروژه‌ها نیز کلنگ زنی شده و آغاز به ساخت شده است که از این تعداد ۱۰۲ طرح بسیار مهم و کلیدی در ساوه است که ۹۸ مورد بهره‌برداری و ۴ مورد کلنگ‌زنی خواهد شد.

 انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول