اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

هفتمین روز از جشنواره فجر؛ تزریق واکسن در خانه جشنواره

طی برنامه‌ریزی مسئولان جشنواره فیلم فجر پنج نوع واکسن برای دوز سوم در نظر گرفته شده که در خانه جشنواره فیلم فجر تزریق می‌شود.

هفتمین روز از جشنواره فجر؛ تزریق واکسن در خانه جشنواره

خبرگزاری فارس-گروه سینما: هفتمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز روز گذشته (یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران (خانه جشنواره فیلم فجر) برگزار شد. روزی که چند نکته مهم داشت که به آنها اشاره می‌کنیم.

اولین نکته روز هفتم مربوط به بخش سلامت جشنواره می‌شود. با تعاملاتی که بین جشنواره فیلم فجر و وزارت بهداشت انجام شده است، 5 نوع واکسن کرونا در خانه جشنواره در نظر گرفته شده است و هر شخصی علاقه‌مند باشد می‌تواند واکسن انتخابی خود را برای دوز سوم تزریق کند. البته مسئولان جشنواره قول تست سریع کرونا را هم داده بودند که هنوز این مهم محقق نشده است. 

نکته دوم مربوط به بکارگیری برخی از عوامل اجرایی می‌شود. در تیم اجرایی جشنواره افرادی هستند که شایستگی کافی را نداشته و بعضاً مشکل اخلاقی دارند. اگر چه تعداد این اشخاص بسیار کم است، اما همین تعداد کم می‌تواند آسیب جدی به اعتبار چهلمین جشنواره فیلم فجر وارد کند.

نکته سوم مربوط به کیفیت غذای خانه جشنواره است. کیفیت غذای جشنواره به شدت پایین است و بعضاً زمان تحویل سرد است. این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‌کند که حاضران در خانه جشنواره چاره‌ای جز استفاده از غذاهای جشنواره ندارند. چرا که زمان خارج شدن از جشنواره و خرید غذای دیگر را ندارند و اگر هم زمان پیدا کنند، غذاهای برج میلاد تهران بسیار گران است. 

هشتمین روز از جشنواره فیلم فجر امروز با نمایش فیلم‌های «بی‌رویا» و «بدون قرار قبلی» تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول