اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

استاندار خوزستان:ظرف ۶ ماه آینده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را فعال می‌کنیم

استاندار خوزستان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با دستور به مدیران متولی مبنی بر تسریع رفع مشکلات واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه‌تعطیل استان گفت: تلاش می‌کنیم ظرف ۶ ماه آینده با تشکیل ۲ کارگروهی مجزا بخش قابل توجهی از صنایع و واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل خوزستان را فعال نماییم.

استاندار خوزستان:ظرف ۶ ماه آینده واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل را فعال می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،صادق خلیلیان امشب در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارکرد:وضعیت واحد‌های تولیدی موجود در استان باید در کارگروه‌های مختلف دسته‌بندی شوند و سپس نسبت به رفع مشکلات آنها در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام کرد تا بتوانیم بخش زیادی از این واحدها را تا پایان سال جاری فعال کنیم.
به گفته خلیلیان برخی از این واحد‌های تولیدی فعال بوده اما نیازمند تامین مواد اولیه هستند و بخشی دیگر نیازمند نقدینگی هستند که بانک‌ها برای تامین آن اعلام اعلام کرده‌اند.
استاندار خوزستان گفت:برخی دیگر از صنایع نیز در تملک بانک قرار دارند و تعطیلی شد‌ه‌اند که باید هر چه سریعتر مشکل آنها در کارگروه‌ها بررسی و به یاری خداوند فعال شوند.
نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود:انتظار می‌رود با تشکیل‌ کارگروه‌های کارشناسی، واحدهای تولیدی تعطیل یا نیمه فعال مجددا به چرخه تولید بازگردند، تا با رفع مشکلات آن‌ها علاوه بر رونق تولید، اشتغال‌زایی را نیز به دنبال داشته باشند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول