اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دلفان در دهه فجر

با حضور استاندار لرستان تعدادی از پروژه‌های دهه مبارک فجر در دلفان به بهره‌برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی دلفان در دهه فجر

خبرگزاری فارس دلفان_سجاد کاظمی؛ امروز ۱۷ بهمن ماه مصادف با ششمین روز از دهه مبارک فجر ، استاندار لرستان با هیاتی از معاونین و مدیران کل استان در شهرستان دلفان حضور یافته و طبق برنامه تعدادی از پروژه‌های عمرانی در این شهرستان را افتتاح کردند.

 

گازرسانی به ۲۸ روستا و ۲۵ واحد صنعتی

 

برای اجرای این طرح ها ۲۳ میلیارد تومان هزینه شده است و با بهره برداری از آنها تعداد روستاهای بهره مند از گاز طبیعی در دلفان به ۳۴۳ و ضریب پوشش گازرسانی روستایی به ۹۵ درصد رسید. 

 پاسگاه حفاظتی میربگ افتتاح شد

 

این پاسگاه در منطقه جنگلی میربگ جنوبی در زمینی به مساحت ۱۳۶ مترمربع با ۱۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است که مناطق جنگلی مرز شهرستان های دلفان، چگنی، کوهدشت و سلسله را پوشش می دهد.

به گفته مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری لرستان ، علاوه بر پروژه‌ فوق ، عملیات اجرایی ساخت سه پروژه آبخیزداری در روستاهای بخش، شرف آباد و کاکاوند غربی دلفان با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال از محل بودجه ملی محرومیت زدایی آغاز شده است.

 

 ۱۹ طرح برق رسانی در دلفان افتتاح شد

این پروژه‌ها شامل روستاهای رزله، اسلام آباد دولیسکان، فرخ آباد کاکاوند، چشمه گوزان سفلی، یوسف‌آباد سرخانچوب، گل زرد کنگاور و الماس آباد میرآقا بوده و برق رسانی آنها به اتمام رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان در این باره گفت: میزان اعتبار پروژه های امروز شرکت توزیع برق در دلفان ۴۳۱ میلیارد ریال بوده است که مهمترین آنها احداث دو فیدر جهت تغذیه شهر نورآباد ، احداث دو فیدر فشار متوسط جهت تغذیه بخش کاکاوند و دهستان چواری، احداث شبکه فشار ضعیف در نقاط مختلف شهرستان دلفان، احداث معابر درون بلواری در شهرک امام (ره) و نصب تجهیزات حفاظتی و مانوری و اصلاح و بهینه سازی ۵۰ مورد در شبکه برق شهرستان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول