اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

افتتاح پروژه‌های عمرانی دهه فجر در شهرستان ری

پروژه‌های عمرانی، درمانی و کشاورزی شهرستان ری با حضور استاندار تهران افتتاح و به بهره برداری رسید.

افتتاح پروژه‌های عمرانی دهه فجر در شهرستان ری

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر پروژه‌‌های عمرانی، درمانی، فرهنگی، آموزشی، کشاورزی و اقتصادی در بخش‌های خاوران، کهریزک، قلعه نو و  مرکزی شهرستان ری افتتاح شد. 

در این مراسم که با حضور سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا تهران، محسن منصوری استاندار تهران، حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری و سایر مسئولان برگزار شد، از ظهر امروز با ادای احترام به شهدای گمنام آغاز شد و تا شامگاه ادامه داشت که در پایان مراسم بزرگداشت سالگرد چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد الزهرا قیامدشت برگزار شد. 

 

حسین توکلی کجانی فرماندار ویژه شهرستان ری در آیین افتتاح پروژه‌ها اظهار کرد: استاندار تهران از زمان روی کار آمدن دولت مردمی، حضور پررنگی در شهرستان ری دارد و امروز پروژه‌های دهه فجر این شهرستان با حضور استاندار افتتاح می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم در اولویت قرار دارد، گفت: در اولین دهه فجر دولت مردمی، ۱۲۹ پروژه اقتصادی و ۹۷ پروژه عمرانی در شهرستان ری افتتاح می‌شود که از این تعداد، ۱۰۸ پروژه توسط دستگاه‌های اجرایی و ۱۱۸ پروژه از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

فرماندار ویژه شهرستان ری ادامه داد: در اجرای پروژه‌ها، سطح رضایتمندی مردم را در نظر گرفته‌ایم و تلاش می‌کنیم با نگاه دولت سیزدهم امید را در مردم بالا ببریم و مشکلات مردم ری را حل کنیم.

توکلی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۴۲ پروژه در ایام‌الله دهه فجر تصریح کرد: مجموع اعتبارات هزینه شده برای پروژه‌های اقتصادی ۶ هزار و ۳۲۹ میلیارد و برای پروژه عمرانی ۸۸۸ میلیارد و در مجموع ۷ هزار و ۲۱۸ میلیارد تومان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در مجموع ۲۲۶ پروژه عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، توسعه شهری، روستایی و اداری با اشتغالزایی مستقیم و غیرمستقیم برای ۳ هزار و ۲۲۷ نفر در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مرکز پایش تصویری فرمانداری ری، افتتاح مدرسه شهدای دانشگاه صنعتی شریف در بخش کهریزک، افتتاح گلخانه توت فرنگی در بخش کهریزک، بهره برداری از سردخانه صنعتی در بخش کهریزک، افتتاح ساختمان دهیاری روستای زمان آباد در بخش قلعه نو، بازدید از مجتمع انبارهای آفتاب در بخش کهریزک، افتتاح سردخانه صنعتی میوه، ساختمان دهیاری و شورای اسلامی زمان آباد، بهره‌برداری بلوار آزادی قیامدشت و آغاز عملیات احداث سالن ورزشی از جمله پروژه های امروز بود.

 

انتهای پیام/۶۷۰۶۲/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول