اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

بهره‌برداری از شرکت تولیدی فولادگستر فیدار جویبار در دهه فجر

مدیرعامل شرکت تولیدی فولادگستر فیدار چپکرود جویبار گفت: این واحد تولیدی با هزینه ۱۲ میلیارد تومانی در دهه فجر به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از شرکت تولیدی فولادگستر فیدار جویبار در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از جویبار؛ روح‌الله مسلمی پطرودی اظهار کرد: این شرکت با زیر بنای ۳هزار مترمربع فضای‌کلی و هزار مترمربع فضای کارگاهی و اشتغال‌زایی ۶نفر به بهره‌برداری رسیده و مبلغ ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

 وی خاطرنشان کرد: استارت این‌کار از سال ۹۴ بوده و مدت یک‌سال‌ونیم مراحل اداری آن طول کشیده است و در سال ۹۸ شروع به ساخت این واحد تولیدی کردم.

مدیرعامل شرکت فولاد گستر فیدار، تولیدات این شرکت را انواع ورق‌های فلزی، کرکره، ذوزنقه، سفالی و ... ذکر کرد و اظهار داشت: ظرفیت این واحد تولیدی روزانه ۲-۳ هزار متر و سالانه ۱۰هزار تن می‌باشد که در حال حاظر روزانه یک‌هزار و ۵۰۰ متر تولید داریم.

 وی ضمن گلایه‌مندی از ادارات در جهت حمایت از تولید‌کنندگان ( بجز سازمان صمت) گفت: ادارات می‌توانند حداقل کمک‌ها را به تولیدکنندگان نمایند؛ در ابتدای جاده، چهار تابلو نصب می‌باشد ولی به من اجازه نصب تابلو نمی‌دهند که ماشین‌های حمل بار بتوانند به این مسیر راهنمایی شوند.

پطرودی ادامه داد: همچنین با اداره مخابرات جهت گرفتن یک خط تلفن نیز مشکل دارم چرا که باید برای یک خط تلفن ۲۰۰ هزار تومانی مبلغ ۴۰ میلیون تومان هزینه نمایم.

* ۱۰۱ پروژه غیرفعال به چرخه تولید برمی‌گردند

 معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت مازندران با بیان اینکه در ایام الله مبارک دهه‌فجر امسال ۱۴ پروژه استانی راه اندازی و افتتاح می شوند، گفت: سرمایه‌گذاری این پروژه‌ها مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان بوده و تعداد ۷۵۶ نفر اشتغال‌زایی داشته است.

 علیرضا یوسف‌نژاد خبر داد: در سال‌جاری تاکنون نزدیک به ۱۹۰ بنگاه اقتصادی دارای پروانه بهره‌برداری به تولید رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: استان مازندران با توجه به اقلیم و جمعیت و همسایگی با مرکز کشور ظرفیت پذیرش تولید صنایع مختلفی از جمله صنایع غذایی، فلزی و غیرفلزی را به خود اختصاص داده است.

معاون امور صنایع و معادن سازمان صمت مازندران با بیان اینکه راه‌اندازی مجدد بنگاه‌های راکد یا تحت تملک شبکه بانکی یکی از برنامه‌های مهم وزارت صمت استان می باشد، گفت: با پیگیری‌های استانداری، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان  تا پایان سال ۱۰۱ پروژه غیرفعال به چرخه مدار و تولید برمی‌گردند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۴ پروژه خارج شهرک صنعتی و بیش از ۵۰ پروژه در داخل شهرک‌های صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.

رئیس اداره صمت شهرستان جویبار با بیان اینکه در ایام‌الله دهه‌فجر امسال دو واحد تولیدی شرکت حکیم دانه و شرکت فولاد‌گستر فیدار افتتاح و بهره‌برداری می‌شوند، گفت: شرکت حکیم دانه با مبلغ ۱۰ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۱۰ میلیاردتومان سرمایه در گردش و شرکت فولاد‌گستر فیدار با مبلغ ۱۲ میلیارد تومان سرمایه ثابت و ۱۰ میلیارد تومان سرمایه در گردش افتتاح می‌شوند.

بهرام عبدالله‌پور افزود:  ۷ واحد صنعتی دیگر با پیشرفت فیزیکی ۶۰ تا ۸۰ درصد آمادگی بهره‌برداری در هفته دولت سال آینده را دارند.

انتهای پیام/۸۶۰۵۹/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول