اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: انقلاب اسلامی امانت است/ رفع نارسایی‌ها اولویت مسؤولان باشد

امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: انقلاب اسلامی یک امانت است و باید مسؤولان همه توان‌شان را برای رفع محرومیت‌ها، کمبودها و نارسایی‌ها بکار بگیرند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: انقلاب اسلامی امانت است/ رفع نارسایی‌ها اولویت مسؤولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شیخ سید عبدالباعث قتالی عصر امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای عنوان داشت: انقلاب اسلامی یک امانت است و باید از این امانت به خوبی دفاع کنیم.

وی با بیان این که ملت ایران، ملت مقتدری است و همیشه از انقلاب اسلامی دفاع  کرده و دفاع خواهد کرد‌، خاطرنشان کرد: ملت ایران از هر قوم و مذهب خواهان اسلام هستند  و انقلاب اسلامی نعمتی بزرگ برای مسلمانان است که باید قدر آن را دانست.

به گفته امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس، آنچه انقلاب اسلامی را در میان ملت‌های مسلمان و آزاده جهان مورد توجه و ارادت قرار داده، تحول بزرگی بوده که به نفع اسلام و مسلمانان رقم خورده است و بدون شک این انقلاب برآمده از مردم، با حمایت و اراده مردم پیروز است و تأکید امام راحل و رهبری نیز همواره بر حفظ روحیه مردمی نظام جمهوری اسلامی است.

شیخ قتالی، تلاش برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی که همانا استقلال و آزادی بوده را در گروی حفظ وحدت و هوشمندی برشمرد و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید همه توان خود را برای حل مشکلات و رفع کمبودها و نارسایی‌ها بکار بگیرند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول