اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تصویب افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌ در شورای شهر تبریز

لایحه افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های درون شهری تبریز در سال ۱۴۰۱ در پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر تبریز بررسی شد.

تصویب افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌ در شورای شهر تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی نوای‌باغبان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در این‌باره اظهار کرد: شهرداری لایحه‌ای مبنی بر افزایش ۳۰ درصدی نرخ تاکسی‌ها برای سال ۱۴۰۱ در تبریز ارائه کرده که کمیسیون به دلیل افزایش قیمت‌ها با افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها موافقت کرده است.

وی در ادامه افزود: اگرچه این ۳۰ درصد جبران مشکلات رانندگان نیست اما باید مردم را هم در این موضوع رعایت کرد.

غلامرضا احمدی، نایب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز هم در این خصوص تصریح کرد: در دو هفته اخیر، شاهد افزایش قیمت تاکسی‌ها هستیم که این افزایش ظاهرا تصمیم سازمان نیست، درست است که رانندگان تاکسی زحمت می‌کشند اما پرداخت‌کننده هم شهروندان هستند.

وی در ادامه یادآور شد: تاکسیرانی از افزایش خودسرانه قیمت‌ها جلوگیری کند  چراکه این امر، موجب بروز اختلاف بین مسافر و راننده می‌شود.

روح‌الله رشیدی، رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تبریز در این رابطه گفت: یک سری تعارضات وجود دارد که یکی از آنها وضعیت ایستگاه‌های تاکسی بوده که باید مشخص شوند.

وی متذکر شد: موضوع دیگر بحث دریافت غیرنقدی کرایه تاکسی‌ها بوده که گاها باعث اختلاف می‌شود و بهتر است در این راستا اقداماتی صورت گیرد.

رشیدی تصریح کرد: پوشش مسیرها مورد دیگر است، در برخی از مسیرها تاکسی وجود ندارد و در برخی‌ از مسیرها تاکسی‌های زیادی توقف می‌کنند، توجه به این نکات می‌تواند رضایت شهروندان را فراهم آورد.

با اکثریت آرای اعضای شورای اسلامی شهر تبریز افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌های تبریز در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال جاری تصویب شد.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول