اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

کم و کیف شیوه آموزش حضوری در مدارس مناطق نارنجی

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از تعطیلی آموزش حضوری در کلاس‌هایی که 2 دانش‌آموز مبتلا به ویروس کرونا داشته باشند خبر داد و گفت: با تعطیلی 2 کلاس کل مدرسه تعطیل خواهد شد.

کم و کیف شیوه آموزش حضوری در مدارس مناطق نارنجی

افشین امیریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد در خصوص شیوه آموزش در مدارس مناطق نارنجی از نظر شیوع ویروس کرونا گفت: در صورتی که در هرکدام از کلاس‌های این مناطق ۲ دانش‌آموز به ویروس کرونا مبتلا شود آموزش حضوری در آن کلاس تعطیل و فقط در فضای مجازی آموزش ادامه پیدا می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در صورتی که ۲ کلاس از یک مدرسه نیز به دلیل ابتلا به کرونا تعطیل شود نیز کل مدرسه تعطیلی خواهد شد و آموزش در فضای مجازی ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در مناطق زرد نیز آموزش دانش‌آموزان کماکان حضوری است و در مناطق قرمز با نظر ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا عمل خواهد شد.

امیریان با بیان اینکه آموزش و پرورش تابع تصمیمات ستاد مقابله با ویروس کرونا است تصریح کرد: در اولین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا ادامه روند آموزش حضوری دانش‌آموزان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/68033

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول