اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان مجتمع‌های دخانیات

مدیر عامل دخانیات ایران در بازدید از کارگاه توتون خشک کنی استان گلستان و سایر بخشهای خدماتی و فنی، دستورات متعددی را جهت بهسازی و بهبود وضعیت کاری، رفاهی و معیشتی کارگران صادر کرد.

تلاش برای بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی کارکنان مجتمع‌های دخانیات

اخبار شرکتها؛ مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد و مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران در ادامه سفر خود به استان گلستان از بخشهای مختلف کارخانجات توتون قرق مجتمع دخانیات این استان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از قرق استان گلستان؛ محمد شیخان مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران به اتفاق حسین عامریان مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد با حضور در کارخانجات توتون قرق از بخشهای کارخانجات قرق مجتمع دخانیات این استان بازدید کردند.

در ابتدا این بازدید از گرمخانه های نیمه صنعتی این کارخانجات بازدید شد.

این گرمخانه ها با هدف عمل آوری مدرن توتون با ظرفیت 100 دستگاه از سال 1399 با عنوان بزرگترین پایگاه گرمخانه در حال انجام خدمات به کشاورزان توتون کار استان گلستان است. 

در حاشیه این بازدید تعدادی از کارگران دخانیات گلستان و همچنین مردم استان خواستار ملاقات با مدیر عامل شرکت دخانیات ایران و مدیر عامل صندوق بازنشستگی فولاد شدند، که در فضای صمیمی این ملاقات در نمازخانه دخانیات انجام شد.

در ادامه عامریان و شیخان از ظرفیت‌های کارخانجات قرق بازدید کردند.

در این دیدار علاوه بر بازدید از ظرفیت‌های فنی این کارخانه شیخان طی گفتگو با کارگران و کارکنان،  آنها را خط اول تلاش، مجاهدت و کوشش در عرصه تولید توصیف کرد.

بازدید از ظرفیت کارخانه مانیپولاسیون (جور بندی و تبخیر توتون) کارخانجات قرق از دیگر این برنامه ها بود. 

کارخانجات مانیپولاسیون قرق با نزدیک به نیم قرن به طور مستمر در عرصه فرآوری مناطق گلستان و سایر نقاط در حال فعالیت است.

شیخان در دیدار با کارگران این بخش کارخانجات قرق با بیان اینکه باید ظرفیت‌های تولید و مزایای آن به خود کارگران برگردد، گفت: به حول و قوه الهی و در حمایت از مواضع دولت انقلابی، تلاش خواهیم کرد قرارداد کاری به طور مستقیم با کارگران منعقد شود تا منافع آن به خود طبقه زحمتکش کارگر برگردد.

وی همچنین در دیدار با سایر بخشهای خدماتی و فنی دستورات متعددی را جهت بهسازی و بهبود وضعیت کاری، رفاهی و معیشتی کارگران صادر کرد.

از نکات قابل توجه این دیدار که به صورت گفتگوی مستقیم عامریان و شیخان با کارگران صورت گرفت، تشویق های مکرر از سوی کارگران بود که تصمیماتی در جهت رفاه آنان اتخاذ و در همانجا ابلاغ شد.

مدیرعامل شرکت دخانیات ایران و هیئت همراه در بازدیدی با حوصله از طبقات مختلف ساختمان تبخیر توتون از ظرفیت گرمخانه ها و نیز در سایر بخش ها از سیستم پرس توتون و آزمایشگاه دیدن کردند. 

وی در گفتگویی با حوصله با کارگران از دغدغه های مختلف آنان آگاه و در جهت رفع آنان  دستورات مختلف را صادر کرد

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول