اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

راه و شهرسازی پرداخت سهم 10 درصد شهرداری را تعیین تکلیف کند

شهردار شهرکرد گفت: لازم است راه و شهرسازی اقدامات لازم برای پرداخت سهم ۱۰ درصد شهرداری و اراضی فناوران را سریع‌تر به نتیجه برساند.

راه و شهرسازی پرداخت سهم 10 درصد شهرداری را تعیین تکلیف کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدتقی جاپلقی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل راه‌وشهرسازی گفت: با توجه به نیاز شهر شهرکرد و ضرورت تهیه طرح‌های توسعه‌ای و مطالبات و دغدغه برخی مردم در زمینه طرح‌های شهری می‌طلبد طرح پیشنهادی طرح جامع شهری تا پایان سال جاری و یا اوایل سال آینده تهیه و ارائه شود.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه طرح جامع شهری باید آینده‌نگری مناسبی داشته باشد و مشکلات موجود را نیز رفع کند، افزود: اگر طرح دارای اشکال و ایرادات باشد نه‌ تنها نمی‌تواند آینده خوبی را برای شهر ترسیم کند بلکه به مشکلات موجود نیز دامن می‌زند.

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی مشاغل در شهرکرد ادامه داد: مباحث فنی را در طرح جامع بررسی و برنامه‌ریزی لازم جهت ساماندهی مشاغل مزاحم انجام شود.

جاپلقی با اشاره به مطالبات شهرداری از راه و شهرسازی بیان کرد: لازم است راه و شهرسازی اقدامات لازم برای پرداخت سهم ۱۰ درصد شهرداری و اراضی فناوران را سریع‌تر به نتیجه برساند.

وی با بیان اینکه بازآفرینی یکی از موضوعاتی است که دولت برای آن اعتبار خوبی تخصیص و این ردیف نقش بسیار مهمی در اجرای پروژه‌های تعریف شده دارد، گفت: در راستای تأمین و جذب اعتبارات بازآفرینی شهری باید تلاش کنیم جلسات مشترک در این راستا انجام شود.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی استان در ادامه جلسه از شهرداری خواست تا پروانه‌های ساختمانی طرح اقدام ملی سریعا صادر شود.

انتهای پیام/68036

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول