اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف شبکه گسترده ارتشاء در دماوند و استان تهران/ تاکنون ۹ نفر دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب اسلامی شهرستان دماوند از کشف یک شبکه ارتشا‍ گسترده در حوزه دهیاری‌ها و شوراها و سایر ادارات با موضوع ساخت‌وساز غیرمجاز در استان تهران خبر داد.

کشف شبکه گسترده ارتشاء در دماوند و استان تهران/ تاکنون ۹ نفر دستگیر شدند

محمدتقی تقی‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دماوند اظهار کرد: با توجه به رصد مستمر اطلاعاتی اداره اطلاعات شهرستان دماوند در جهت کشف مفاسد مالی، یک شبکه گسترده فساد مالی و ارتشا در سطح استان تهران شناسایی شد.

وی افزود: این باند در حوزه دهیاری‌ها و شوراها با همکاری تعدادی از کارشناسان دادگستری و کارمندان سایر ادارات در حوزه ساخت و‌ سازهای غیرمجاز فعالیت داشته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند گفت: با اقدام به موقع دستگاه قضایی و اداره اطلاعات تاکنون ۹ نفر از اعضای این شبکه بازداشت شدند.

تقی‌زاده اضافه کرد: رصد اطلاعاتی و تحقیقات ادامه دارد و تعداد بیشتری از افراد در رصد اطلاعاتی هستند که متعاقبا اقدامات قضایی و اطلاعاتی به مرور اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۵/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول