اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

هشدار نگران کننده اُمیکرون؛ افزایش شدید موارد ابتلا و بستری در کرمانشاه

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: متأسفانه روز به روز تعداد بیماران مشکوک و تعداد موارد مثبت به کرونا در استان افزایش می‌یابد.

هشدار نگران کننده اُمیکرون؛ افزایش شدید موارد ابتلا و بستری در کرمانشاه

مهدی محمدی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار کرد: متأسفانه روز به روز تعداد بیماران مشکوک و تعداد موارد مثبت به کرونا که غالب آن سویه اُمیکرون است در استان افزایش می‌یابد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ادامه داد: هم‌اکنون ۲۱۶ بیمار با علائم کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند از این تعداد ۳۱ نفر در بخش ویژه بستری و حال ۳ نفر هم وخیم گزارش شده است.

محمدی با بیان به اینکه خوشبختانه هیچ موردی از فوت با تشخیص قطعی ابتلا به کرونا در استان نشده است، افزود: مجموع جانباختگان استان با ابتلای قطعی به کرونا همان ۲ هزار و ۹۴۵ نفر روزهای گذشته است.

وی یادآور شد: ۸۷ بیمار طی ۲۴ ساعت گذشته با علائم کرونا بستری شده همچنین طی مدت مذکور ۶۳ مورد هم پس از بهبودی از بیمارستان‌های سطح استان ترخیص شده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه عنوان کرد: طی شبانه‌روز گذشته ۲۵ بیمار مثبت بستری و ۳۱۳ مورد سرپایی در استان شناسایی شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول