اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

ششمین روز از جشنواره فجر؛ جشنواره جولانگاه یک رسانه خاص!

طی قراردادی که مدیران چهلمین جشنواره فیلم فجر با یک رسانه خاص داشته‌اند، تمامی امکانات در اختیار این رسانه قرار گرفته است.

ششمین روز از جشنواره فجر؛ جشنواره جولانگاه یک رسانه خاص!

خبرگزاری فارس-گروه سینما: ششمین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر نیز روز گذشته (شنبه ۱۶ بهمن‌ماه) در مرکز همایش‌های برج میلاد تهران (خانه جشنواره فیلم فجر) برگزار شد. روزی که چند نکته مهم داشت که به آنها اشاره می‌کنیم.

اولین و مهمترین نکته روز مربوط به نشست خبری مسعود نقاش‌زاده دبیر جشنواره فیلم فجر می‌شود. نشستی که به نظر می‌رسید برای پایان دادن به انتقاد اهالی رسانه طراحی شده بود. نقاش‌زاده در این نشست یکسری پاسخ‌های کلیشه‌ای عنوان کرد و سپس به بهانه تمام شدن وقت، بخش اعظم سوال‌ها را پاسخ نداد. 

نکته دوم مربوط به یک رسانه خاص می‌شود. طی قراردادی که چهلمین جشنواره فیلم فجر با یکی از رسانه‌های این جشنواره داشته و تمامی عوامل فیلم‌ها در حلقه‌ای از عوامل اجرایی مستقیم به این رسانه برده می‌شوند تا این رسانه به راحتی هر چقدر که می‌خواهد از این عوامل و بازیگران مصاحبه و عکس بگیرند. از اینکه چه رابطه ای در پس پرده اتفاق افتاده است که به این راحتی عوامل اجرایی و بازیگران فیلم‌های مختلف سر از این رسانه در  آورند و دیگر رسانه‌ها از حضور بسیاری از عوامل فیلم بهره‌ای نبرند چیزی نمی‌دانیم و امیدواریم که اینچنین نباشد و جشنواره فیلم فجر در چهلمین دوره از برگزاری‌اش گرفتار چنین زد و بندهایی نشده باشد. 

نکته سوم درباره برخی استودیوهای اختصاص یافته است. چند استودیو در خانه جشنواره برنامه که تولید نمی‌کنند هیچ، بلکه صدای بلند گپ و گفت‌هایشان باعث آزار اهالی رسانه شده است و عوامل اجرای جشنواره نیز هیچگونه برخوردی با این افراد و استودیوها نمی‌کنند.

هفتمین روز از جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم‌های «نگهبان شب» و «موقعیت مهدی» تا ساعتی دیگر آغاز خواهد شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول