اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ و صحنه های‌ جرایم خشن

رئیس پلیس فتا خوزستان از برخورد با انتشاردهندگان فیلم و صحنه‌های جرایم خشن در فضای مجازی، که موجب جریحه‌دار شدن عواطف و احساسات عمومی جامعه و مردم می‌شود، خبر داد.

برخورد پلیس فتا با انتشار دهندگان کلیپ و صحنه های‌ جرایم خشن

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس رصدهای صورت گرفته در فضای مجازی عده‌ای از افراد با اهداف مختلف اقدام به انتشار تصاویر و ویدئو از صحنه‌های  وقوع یک قتل می‌کنند.

رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: علیرغم دستگیر شدن عاملین جنایت توسط پلیس، تهیه و انتشار این گونه کلیپ‌ها میتواند باعث ایجاد ترس و جریحه دار شدن احساسات و تشویش اذهان عمومی شده و آسیب‌های روانی جبران ناپذیری به ویژه برای کودکان و نوجوانان به بار می‌آورد، لذا پلیس فتا به محض رصد و رؤیت این گونه کلیپ‌ها نسبت به شناسایی و برخورد با مجرمان و متخلفان برابر قانون اقدام خواهد کرد.

وی ادامه داد: در این رابطه و بر اساس اقدامات عملیاتی و فنی، تعدادی از تولید کنندگان این گونه محتواهای غیر مجاز شناسایی و جهت تعیین تکلیف قانونی به مراجع قضائی ارجاع می‌شوند.

حسینی به تمامی کاربران فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها توصیه کرد ضمن بهره برداری صحیح از فضای سایبر از انتشار هرگونه کلیپ صوتی و تصویری در تضاد با ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی  فرهنگی کشور به نحوی که باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی در جامعه و موجب بروز عواقب جبران ناپذیر بشود، اکیداً اجتناب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول