اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

4 مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در جنوب پایتخت بهسازی شد

سرپرست سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، از اتمام عملیات اجرایی 4 مرکز نگهداری معتادان متجاهر در پهنه جنوبی پایتخت خبر داد.

4 مرکز نگهداری از معتادان متجاهر در جنوب پایتخت بهسازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس، هادی حق بین چ افزود: در راستای تدابیر مدیریت شهری پایتخت مبنی بر ساماندهی معتادان متجاهر در مراکز ویژه نگهداری، در اولویت ویژه 4 مرکز در مناطق 13 ، 15 و 20 تکمیل و آماده تحویل به بهره بردار شده است.

وی مراکز فوق را شامل مرکز طراوت در منطقه 13، خاوران و خاورشهر در منطقه 15و شفق در منطقه 20 (کهریزک) دانست و یادآور شد: در مرکز طراوت واقع در منطقه 13 اقداماتی از قبیل افزایش ظرفیت از طریق حذف دیوار حدفاصل ساختمان ها، اجرای سرامیک کف، دیوارکشی، جمع آوری جداول و آسفالت محوطه، اجرای دیوار پیش ساخته و درز انبساط، تغییر مکان و رنگ آمیزی درب ورودی مرکز و نصب تاسیسات برقی و مکانیکی انجام شده است.

حق بین، بازسازی موتورخانه، رنگ آمیزی ساختمان قرنطینه، بازسازی 35 چشمه حمام و ساختمان غربالگری، 30 چشمه سرویس بهداشتی و 6 حمام در ساختمان مرکزی، احداث فاضلاب، رنگ آمیزی آشپرخانه و غذاخوری و بیش از 2000 متر لوله کشی مربوط به تاسیسات برقی و مکانیکی را از جمله اقدامات به ثمر نشسته در مرکز شفق کهریزک دانست و یادآور شد: بهسازی مرکز خاورشهر ضمن اجرای سنگ کاری دیوار، کف سازی، بهسازی سرویس های بهداشتی، سرامیک کف، لوله کشی فاضلاب، مناسب سازی مراکز پزشکی و مددکاری انجام شده است. 

به گفته حق بین، به منظور بهسازی مرکز خاوران در منطقه 15 طیف متنوعی از اقدامات عمرانی همچون نازک کاری و سفت کاری، اجرای روشنایی، بازسازی و اورهال تاسیسات و راه اندازی موتورخانه، اجرای ایزوگام سقف، ساخت و نصب در و پنجره، اجرای 8 حمام و 29 چشمه سرویس بهداشتی، اجرای تاسیسات برقی، اجرای ایزوگام، اجرای کاشی و سرامیک (شامل ساختمان بهاران و اطاق پزشک) به ثمر نشسته است.

گفتنی است عملیات بهسازی مراکز 4گانه نگهداری از معتادان طی یک زمان بندی یک ماهه انجام شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول