اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم به آبی توسط پروژه ایستگاه پمپاژ «گنبد پیرمحمد»

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی از تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم به آبی توسط پروژه ایستگاه پمپاژ گنبد پیرمحمد خبر داد و گفت: این پروژه حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم به آبی توسط پروژه ایستگاه پمپاژ «گنبد پیرمحمد»

حسین بزرگمهر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم به آبی توسط پروژه ایستگاه پمپاژ گنبد پیرمحمد خبر داد و گفت: این پروژه به منظور تبدیل ۱۴۰ هکتار از اراضی دیم منطقه به آبی احداث می‌شود و عملیات اجرایی آن در سال ۱۳۹۸ آغاز شده است.

وی بیان داشت: این پروژه شامل یک مورد ایستگاه پمپاژ و تجهیزات الکتریکال و مکانیکال، مخزن ذخیره آب به حجم ۳۵۰ متر مکعب و خط انتقال به طول ۳۶۰۰ متر لوله ۲۵۰ میلیمتری فولادی است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملکشاهی، اعتبار مورد نیاز برای اجرای این پروژه را ۱۰ میلیارد تومان دانست و ادامه داد: پروژه ایستگاه پمپاژ روستای گنبد پیرمحمد حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری برسد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول