اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

سناریو جدید جریانات غرب‌گرا و منفعل در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی

به نظر می‌رسد جریانات سکولار و غرب‌گرا، رهبر انقلاب را محکم‌ترین سد در مقابل اهداف شوم خود می‌بینند و برای همین هم سعی دارند ناکارآمدی‌های خود و دولت‌های مورد حمایت‌شان را به ایشان نسبت بدهند.

سناریو جدید جریانات غرب‌گرا و منفعل در چهل و چهارمین فجر انقلاب اسلامی

گروه سیاسی خبرگزاری فارس: هر ساله با فرارسیدن ایام دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی و روزهایی که یادآور قیام ملت بزرگ ایران علیه حکومت ظلم، ستم و استبداد و پیروزی مردم کشورمان در مقابل زورگویان و ظالمان به رهبری امام خمینی(ره) است، تلاش جریانات معارض و معاند برای منحرف کردن اهداف و آرمان‌های انقلاب با ایجاد ابهامات و شبهات شدت می‌گیرد.

تجربه هم نشان داده هرچه بیشتر از عمر انقلاب می‌گذرد و نظام اسلامی قدرتمندتر می‌شود تلاش این جریانات هم برای تحریف واقعیت‌ها و ایجاد ابهامات بیشتر می‌شود و از روش‌های جدیدتری هم برای این موضوع استفاده می‌کنند.

با مطالعه و بررسی مطالب، محتواهای تولیدی، سخنان و بیانیه‌های این جریانات که همواره سعی کرده‌اند مشکلات ناشی از ناکارآمدی‌ها و سیاست های نادرست خود و هم فکرانشان را به گردن جریان انقلابی، انقلاب و نظام اسلامی بیاندازند، می‌توان متوجه شد که اولا اتاق فکر مشترک و مدیریت واحدی میان این جریانات وجود دارد و دوم اینکه آنها در سناریوی جدید خود سعی دارند ناکارآمدی‌ها و به‌ویژه مشکلات اقتصادی مردم را به رهبر معظم انقلاب و حتی به اصل ولایت فقیه نسبت دهند.

به نظر می رسد معاندان و جریانات سکولار و غرب‌گرا، اندیشه‌ها و راهبردهای رهبر معظم انقلاب را محکم‌ترین سد در مقابل اهداف خود می‌بینند برای همین هم تصمیم گرفته اند تا با نسبت دادن مشکلاتی که خود و دولتهای تحت حمایتشان ایجاد کرده و یا علت و بانی آن بوده اند را به مقام معظم رهبری نسبت دهند تا با راه انداختن این جنگ شناختی و تحریف واقعیت به منافع خود دست یابند.

اگرچه این سناریوی جریانات معاند و معارض هم به یاری خدا و بصیرت مردم همچون توطئه های دیگر آنها ناکام خواهد ماند، اما در برابر بازی جدید دشمنان داخلی و خارجی نظام اسلامی و مردم وظیفه سنگینی بر عهده علما، روحانیون، اساتید، دانشجویان و حتی هنرمندان انقلابی است. امروز وقت جهاد است، جهاد برای مقابله با جنگ شناختی دشمن و توطئه ها و هجمه‌های ناجوانمردانه جریاناتی که برای مقابله با پیشرفت کشور و رفاه و آسایش مردم از هیچ اقدامی دریغ نکردند.

چهل و سه سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، انقلابی که دشمنان برای از پا درآوردنش توطئه‌های مختلف را امتحان کردند و ناکام ماندند، وقتی دیدند اقدام نظامی و تهدید و تحریم آنها را به اهدافشان نمی رساند، امروز دست به توطئه ای دیگر زده اند و با نیروهایی که در بیرون و داخل کشور دارند سعی می  کنند تا با تحریف واقعیت ها، ناامید کردن مردم از آینده، بدبین کردن مردم نسبت به مسئولان نظام و ... شانس خود را بار دیگر امتحان کنند.

به نظر می رسد با مقاومت ستودنی ملت و گذر از چله اول انقلابی که امروز با قدرت تمام راه خود را ادامه می دهد، در حال نزدیک شدن به آینده روشن هستیم و تا پیروزی دیگر بر دشمنان چند قدم بیشتر باقی نمانده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول