اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اجرای طرح توسعه اجتماع محور محلات در استان قزوین/ ۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان قزوین گفت: طرح توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار استان قزوین با هدف احیا، پایداری و توانمندسازی آغاز شده است.

اجرای طرح توسعه اجتماع محور محلات در استان قزوین/ ۳۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا می‌شود

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح توسعه اجتماع محور محلات کم برخوردار در قزوین با هدف احیا، پایداری و توانمندسازی محلات محروم استان آغاز شده که در این استان پنج محله واقع در محله های کوی بهار، باغ نشاط، البرز، چوبیندر و روستای دیال آباد اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در این محل با راه اندازی خانه احسان و تعیین یک نفر به عنوان مسوول این خانه از بومی های مورد اعتماد و جوان، شناسایی کامل محله در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در قزوین اظهار داشت: در قالب این طرح تمامی معضلات، آسیب ها و نیازهای مختلف مردم بررسی و برای رفع آنان بدون محدودیت و در حد توان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اقدام خواهد شد.

میرغفاری بیان کرد: ایجاد و یا توسعه کسب و کارهای محله و توانمندسازی محله، ارائه کیفیت آموزش و بهداشت و رفع آسیب‌های اجتماعی و توزیع بسته های حمایتی از محورهای مهم اجرای در این طرح است.

توزیع ۲۱ تن گوشت بین نیازمندان و مناطق محروم استان

وی با بیان اینکه، با حمایت بنیاد احسان، ۲۱ تن گوشت بین نیازمندان و مناطق محروم استان توزیع می‌شود، تاکید کرد: این بسته‌های پروتئینی به همراه سایر اقلام خوراکی توسط گروه های جهادی و مراکز نیکوکاری به دست محرومین خواهد رسید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان قزوین اظهار کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا، رزمایش‌های مختلف احسان و همدلی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شروع شده و همچنان تداوم دارد و در آینده نیز اقدامات حمایتی دیگری در راستای محرومیت زدایی در دستور کار این نهاد انقلابی قرار خواهد داشت.

اهدای ۳۰ سری جهیزیه به زوج های جوان

میرغفاری در ادامه اظهار کرد : بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۰ سری جهیزیه به ارزش دویست و پنجاه میلیون ریال تهیه و به زوج های جوان اهدا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارزش این جهیزیه‌ها در مجموع هفت صد و پنجاه میلیون تومان است، اضافه کرد: این جهیزیه‌ها به افراد نیازمندی که توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شناسایی شده‌اند اهدا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان قزوین در پایان یادآور شد: ۵۰ سری جهیزیه نیز به ارزش یک میلیارد تومان در آبان ماه سال جاری نیز تهیه و به دست تازه عروسان نیازمند رسیده است.

انتهای پیام/3698/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول