اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

جلسات محله‌محور با محوریت استاندار و معاونین در اصفهان برگزار می‌شود

استاندار اصفهان گفت: مقرر شده است جلسات مدون و برنامه‌ریزی شده با رویکرد محله‌محور جهت حضور استاندار و معاونان استاندار در سطح اصفهان به منظور دیدارهای چهره به چهره و آگاهی از مسائل و مشکلات جاری و رایج در بستر اجتماع برگزار و در این جلسات مسائل و مشکلات عمومی احصا و به منظور پیگیری لازم انجام شود.

جلسات محله‌محور با محوریت استاندار و معاونین در اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی استانداری اصفهان، سید رضا مرتضوی، استاندار اصفهان که در منطقه رهنان شهر اصفهان در میان مردم حضور پیدا کرده بود، اظهار داشت: حرکت‌های انقلابی و جهادی بالاخص با محوریت معتمدین و مساجد با هدف انتقال مفاهیم بنیادین انقلاب اسلامی به  آیندگان به صورت سینه به سینه و نسل به نسل ضروری و حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: گسترش فرهنگ متعالی اسلام و معارف ناب انقلاب اسلامی و مقابله هوشمندانه با شبهه‌افکنی دشمنان قسم خورده با بهره‌مندی از حضور نخبگان متخصص، متعهد، متدین و دغدغه‌مند در برابر بمباران تبلیغاتی دشمن باید در دستور کار قرار گیرد.

مرتضوی با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از زبان هنر در طرح مسأله جهاد تبیین گفت:توجه به موضوع هویت فرهنگی و اجتماعی و مقابله با کژاندیشی میان آحاد مردم و تبیین عزتمندی، صلابت و کرامت جمعی و گسترش انسجام و هم‌افزایی همگانی به مدد انقلاب و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری محقق و عملیاتی شده است.

استاندار اصفهان گفت: تبیین و برجسته‌سازی اقتدار ایران در همه حوزه‌ها در صحنه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و مدیریت هوشمندانه فضای مجازی و آموزش سطح‌بندی شده سواد دیجیتال به جوانان و نوجوانان و ضرورت تحقق گام دوم انقلاب به عنوان الفبای اول نقشه‌های راهبردی فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی است و لازم است ضرورت ایجاد «پویش هرخانه و خانواده یک هسته مؤثر جهاد» تبیین شود.

وی با اشاره به نگاه دولت مردمی سیزدهم در خصوص مدیریت امور مردم و رفع مشکلات و مسائل جامعه به صورت کارآمد بیان داشت: دولت سیزدهم با رویکرد کار جهادی، شفافیت و مقابله با فرصت‌سوزی روی کار آمده است و همه اهتمام خود را به صورت مجدانه در راستای رفع مشکلات و دغدغه‌های همگانی و افزایش مسؤولیت و اعتماد اجتماعی فزاینده معطوف ساخته است.

مرتضوی تاکید کرد: مقرر شده است جلسات مدون و برنامه‌ریزی شده با رویکرد محله‌محور جهت حضور استاندار و معاونان استاندار در سطح اصفهان به منظور دیدارهای چهره به چهره و آگاهی از مسائل و مشکلات جاری و رایج در بستر اجتماع برگزار و در این جلسات مسائل و مشکلات عمومی احصا و به منظور پیگیری لازم و مؤثر از طریق کمیسیون‌ها، کارگروه‌ها و کمیته‌های استانی طرح و پیگیری شود و در صورت نیاز و احساس ضرورت، شخصا از طریق هیأت دولت در سطح ملی در تهران به منظور رفع نهایی پیگیری موضوع را پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/ج/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول