اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

انقلاب؛ عزّت، عقلانیت، تجلی وحدت ملّی| تقویت وحدت ملّی، انقلاب را بیمه می‌کند

نماینده اراک در مجلس گفت: اگر انسجام و اتحاد میان همه گروه‌ها باشد، دشمن قادر به سوء استفاده از مسایل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نخواهد بود.

انقلاب؛ عزّت، عقلانیت، تجلی وحدت ملّی| تقویت وحدت ملّی، انقلاب را بیمه می‌کند

محمدحسن آصفری نماینده اراک در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه امروز وحدت میان همه گروه ها و اقوام و تشکل های دلسوز نظام دارای اهمیت بالایی است گفت: پیروزی انقلاب اسلامی بدون اتحاد، انسجام و همدلی محقق نمی شد و اگر این اتفاق رخ نمی داد انقلاب به پیروزی نمی رسید.

وی افزود: در این برهه تاریخی که ایران در میز مذاکره با قدرت‌های جهانی قرار دارد، تحقق مطالبات به حق مردم نیازمند انسجام و اتحاد مردم در داخل کشور و شنیده شدن صدایی واحد از زبان مردم در این زمینه هستیم تا مذاکره کنندگان ما در وین بتوانند با قدرت بیشتر و توان بالاتری از منافع مردم ایران دفاع و آن را تامین کنند.

آصفری تاکید کرد: اگر انسجام و اتحاد میان همه گروه‌ها باشد، دشمن قادر به سوء استفاده از مسایل و مشکلاتی که در جامعه وجود دارد نخواهد بود تا با استفاده از آن بر علیه مردم ایران اقدامی را مرتکب شود.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برخی جریان‌های سیاسی به دلیل بروز اختلاف نظر در جریان انتخابات سال 88 هزینه‌های سنگینی را بر علیه کشورمان تحمیل کردند، اظهار داشت: برخی اختلافی را در کشور جرقه‌های آن را زدند و اگر این اتفاق رخ نمی داد تحریم‌ها بر علیه کشورمان شکل نمی گرفت.

آصفری تاکید کرد: لازم است که امروز همه گروه ها و جریان ها برای تامین منافع ملی اقدام کنند و از هرگونه حرکتی که بتواند منافع مردم و زندگی آنان را تحت تاثیر منفی قرار دهد خودداری کنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی وحدت میان همه اقوام و گروه‌ها را راهبرد خود برای رسیدن به قله‌های افتخار می‌داند گفت: در شرایطی که تیم مذاکره کننده در وین در حال کار است، باید با نشان دادن انسجام ملی و وحدت میان همه اقوام و گروه‌های جامعه، عقلانیت و عزت انقلاب را نشان دهیم و با این اقدام به تیم مذاکره کننده برای مذاکراتی قدرتمند با طرف‌های غربی کمک کنیم.

وی اضافه کرد: برخی جریان‌های سیاسی در کشور آبشخور آنان در غرب است و دنبال این هستند که عزت ملت ایران از دست برود و منافع خود را با دنبال کردن خط اختلاف و تفرقه در غرب به دست بیاورند.

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی افزود: در چنین شرایطی لازم است همه گروه های سیاسی داخل نظام در عین داشتن اختلاف سلیقه در برخی رویکردها، به دنبال حفظ منافع ملی باشند و با کنار گذاشتن اختلافات سیاسی خود به فکر حفظ منافع ملی و تقویت وحدت ملی باشند که در صورت تحقق آن، انقلاب اسلامی نیز بیمه خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول