اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

توزیع 3750 کالا اساسی زندگی بین مددجویان آسیب دیده از سیل در رودان

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: به مناسبت دهه فجر و در دومین مرحله توزیع کالا اساسی زندگی بین سیل زدگان شرق استان هرمزگان، تعداد سه هزار و ۷۵۰ قلم کالا به مددجویان آسیب دیده از سیل در شهرستان رودان اهداء شد.

توزیع 3750 کالا اساسی زندگی بین مددجویان آسیب دیده از سیل در رودان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مراسم توزیع کالا اساسی زندگی بین مددجویان آسیب دیده از سیل در رودان با حضور مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان، فرماندار شهرستان رودان و سایر مسئولین شهرستانی برگزار شد.

جلیل تراهی مدیرکل کمیته امداداستان هرمزگان در مراسم اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارک فجر و در دومین مرحله توزیع کالا اساسی زندگی بین سیل زدگان شرق استان هرمزگان، تعداد سه هزار و ۷۵۰ قلم کالا به مددجویان آسیب دیده از سیل در شهرستان رودان اهداء شد.

تراهی افزود: این کالا‌ها شامل: کولر، یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، آبگرمکن، بخاری، فرش و پتو بوده است که برای تامین آن اعتبار بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این کالا‌ها در قالب جبران خسارت به خانواده های آسیب دیده در سیل مناطق شرق استان به هزار و ۷۰۰ نفر از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان رودان توزیع شد. 

مدیرکل کمیته امداداستان هرمزگان یادآور شد: امیدواریم در مراحل بعدی بحث احداث ، تعمیر، مرمت و بازسازی منازل مسکونی خانواده‌های آسیب دیده از سیل و بارندگی در دستور کار داریم.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول