اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

افزایش فوتی‌های انفجار ساختمان در تبریز/ ۳ فوتی و ۱۰ مصدوم + فیلم

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی گفت: حادثه انفجار و ریزش و تخریب ساختمان مسکونی دو طبقه در منطقه یوسف آباد عباسی تبریز سه فوتی و 10 مصدوم برجای گذاشت.

افزایش فوتی‌های  انفجار  ساختمان در تبریز/ ۳ فوتی و ۱۰ مصدوم + فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرزاد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: عملیات جستجوی محبوسان انفجار و ریزش آوار و تخریب ساختمانی مسکونی دو طبقه در منطقه یوسف آباد تبریز با پیدا شدن جسد پسر ۱۲ساله حوالی ساعت ۲۲ پایان یافت.

وی افزود:  امروز(۱۵ بهمن ماه ۱۴۰۰) با وقوع حادثه ۵ دستگاه آمبولانس اورژانس در محل حاضر شدند و تا پایان عملیات ۱۰ مصدوم را به مراکز درمانی انتقال دادند.

رحمانی گفت: پسر ۱۲، ۱۸ و ۲۰ساله فوتی‌های این حادثه دلخراش بودند.


انفجار ساختمان مسکونی در تبریز با تخریب ۵ باب مسکونی و ۳ فوتی و ۱۰ مصدوم /حضور تیم آنست برای جست‌وجوی افراد محبوس شده

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی از امدادرسانی در حادثه انفجار و ریزش آوار منزل مسکونی در تبریز با مشارکت ۴۵ امدادگر و ۲ دستگاه زنده‌یاب خبر داد

حمید حسین پور امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد:  امروز جمعه ۱۵ بهمن‌ماه، حادثه انفجار گاز در یک ساختمان دو طبقه در تبریز، محله عباسی به طرف دولت آباد، به هلال‌احمر اعلام و بلافاصله ۴۵ امدادگر و نجاتگر هلال‌احمر به همراه دو دستگاه آمبولانس، دو دستگاه زنده‌یاب و سایر تجهیزات امدادی و خودرویی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه تاکنون ۳ کشته و ۱۰ مصدوم به دنبال داشته ، عملیات امدادی آواربرداری و جست‌وجوی مصدومان احتمالی گرفتار در زیر آوار ساختمان با یافته شدن آخرین و سومین  فوتی دقایقی پیش  ساعت ۲۲ شب پایان یافت.
 
حسین‌پور گفت: در این حادثه، پنج باب منزل دچار تخریب ۵۰ درصدی شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر آذربایجان شرقی ادامه داد: در این عملیات از حضور تیم آنست  و سگ تجسس در منطقه عملیاتی برای جستجوی افراد محبوس شده استفاده شد .

بنا بر گزارش آتش‌نشانی تبریز، با توجه به اینکه مواد محترقه در محل پیدا شده است، احتمال می رود که حجم بالای مواد محترقه و مستحکم نبودن سازه‌های این محل، منجر به بروز این حادثه شده باشد اما علت اصلی حادثه در دست بررسی است.

 

 

 

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول