اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

قیمت سیب زمینی و برنج در کهگیلویه و بویراحمد متعادل می‌شود

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ کمبودی در ذخایر کالاهای اساسی نداریم و به زودی قیمت سیب‌زمینی و برنج در این استان متعادل می‌شود‌.

قیمت سیب زمینی و برنج در کهگیلویه و بویراحمد متعادل می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، در نشست قرارگاه امنیت غذایی این استان که با حضور همه اعضا برگزار شد آخرین وضعیت زنجیره تامین و توزیع ۲ کالای سیب‌زمینی و برنج بررسی و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

سید علی معتمدی‌پور در این نشست با بیان اینکه در بسیاری از کالاها تولید استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد، گفت: اولویت ما در این مرحله نظارت و بازرسی از بازار است که در این زمینه نیز جهاد کشاورزی به کمک عوامل همکار پای کار است.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: در هفته گذشته ۹۸۸ بازرسی از بازار استان انجام شد و ۵۷ پرونده تخلف نیز به تعزیرات ارسال شد.

معتمدی‌پور ادامه داد: ذخایر کالاهای اساسی در کهگیلویه و بویراحمد به اندازه کافی هستند و هر جا در بازار نیاز به تزریق کالایی باشد بلافاصله اقدام می‌کنیم.
 
قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افزایش قیمت دو کالای سیب‌زمینی و برنج تصریح کرد: از کانال‌های مختلف این دو کالا را به اندازه نیاز وارد بازار می‌کنیم تا قیمت‌ها متعادل و معقول شود.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: البته در میدان میوه و تره‌بار یاسوج قیمت سیب‌زمینی مناسب‌تر است که در بازار نیز با وارد کردن سیب‌زمینی و افزایش نظارت‌ها برای گرانی‌های ساختگی این قیمت را کاهش می‌دهیم.

فرمانده قرارگاه امنیت غذایی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با وجود کمبود امکانات اما با همه وجود پای کار هستیم و مردم مطمئن باشند که اعضای قرارگاه امنیت غذایی در کنار آنها هستند.

معتمدی‌پور همچنین گفت: اگر لازم باشد در نقاط مختلف شهر‌ها کالاهای مورد نیاز مردم را با قیمت مناسب توزیع می‌کنیم.

این مسئول با اشاره به معرفی متخلف‌ها و عرضه خارج از شبکه تاکید کرد: در این استان هیچ احتکاری در دو محصول سیب‌زمینی و برنج گزارش نشده اما همکاران ما با جدیت نظارت‌ها را ادامه می‌دهند.
 
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اطمینان داد قیمت دو محصول سیب‌زمینی و برنج در روز‌های آتی کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول