اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

مثبت شدن 41 درصدی آزمایش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/حال 4 نفر رضایت‌بخش نیست

طبق گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از ۸۸۲ آزمایش پی سی آر دریافتی از آزمایشگاه های استان به میزان ۴۱ درصد موارد مثبت بوده است.

مثبت شدن 41 درصدی آزمایش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد/حال 4 نفر رضایت‌بخش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج؛ این روزها شاهد تاخت و تاز امیکرون در کهگیلویه و بویراحمد هستیم و مردم همچنان عروسی‌ها و تجمعات و مراسم های تشییع و تدفین را با حداکثر جمعیت برگزار می‌کنند.

کافی است سری به قبرستان یاسوج بزنیم تا در روزهای پنجشنبه و همچنین ساعاتی که فردی فوت کرده و تشییع جنازه‌ای پابرجاست اوج تجمع و بی‌مبالاتی را شاهد باشیم.

امیکرون آهسته آهسته در حال غلبه کردن بر اراده مردم در کهگیلویه و بویراحمد است به نحوی که طبق گفته پرویز یزدان پناه رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان از ۸۸۲ آزمایش پی سی آر دریافتی از آزمایشگاه های استان به میزان ۴۱ درصد موارد مثبت بوده که نسبت به اوایل هفته رشد شتاب دهنده و خیره کننده را نشان می‌دهد.

همچنین بنا به گفته رئیس دانشگاه تعداد ۹۰ نفر بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۲۹ نفر بیمار قطعی و حال چهار نفر نیز اصلا رضایت بخش نیست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول