اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تفکر و باور انقلابی در صنعت خودروسازی وجود ندارد

امام جمعه پرند با توجه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با صنعتگران عرصه خودرو و گلایه ایشان گفت: شان مردم انقلابی و بصیر ایران این نیست که هزینه خودروهای خارجی را پرداخت کنند ولی سوار بر خودروهایی بشوند که مولفه‌های اولیه امنیت را نداشته باشد.

تفکر و باور انقلابی در صنعت خودروسازی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از پرند، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه شهر جدید پرند در خطبه‌های این هفته نماز جمعه،با اشاره به ذکر حدیثی فرا رسیدن ماه رجب را گرامی و خود و همگان را به رعایت تقوای الهی در گفتار و عمل توصیه کرد.

وی در خطبه دوم با توجه به شیوع زیاد سویه جدید ویروس کرونا در ایام دهه مبارک فجر و نگرانی‌های شیوع بیشتر آن اظهار کرد: در این خصوص توصیه می‌کنم که دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را مد نظر قرار دهیم تا ان‌شاء‌الله با فروکش کردن آن دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی حضور مردم را در کف خیابان‌ها ببینند و چشم طمع خودشان را بعد از ۴۳ سال به گور ببرند.

حجت‌الاسلام کاظمی در ادامه با توجه به حمله اراذل و اوباش به مامور نیروی انتظامی که منجر به شهادت افسر نیروی انتظامی شد گفت: شنیده‌ایم به حمدالله ضارب دستگیر شده‌ است امیدواریم دستگاه محترم قضایی به آن در اسرع وقت رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: آنچه مردم شهر پرند در مطالبات خود بیان می‌کنند بحث استقرار امنیت در این شهر است و بارها گفته‌ایم از نیروی انتظامی و باقی دستگاه‌های مرتبط با امنیت هم حمایت می‌کنیم و هم تمام قامت دست‌بوس آنان هستیم و اگر در مسیر ایجاد امنیت چه به لحاظ قانونی و چه به لحاظ سایر موارد اگر برای آن‌ها مشکلاتی ایجاد شود قطعا بنده تا به آخر پای آن‌ها خواهم بود و سپر بلایشان خواهم بود تا امنیت را برای مردم عزیز و شریف پرند داشته باشند.

امام جمعه پرند در ادامه با توجه به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با صنعتگران عرصه خودرو و گلایه ایشان گفت: شان مردم انقلابی و بصیر ایران این نیست که هزینه خودروهای خارجی را پرداخت کنند ولی سوار بر خودروهایی بشوند که مولفه‌های اولیه امنیت را نداشته باشد.

وی در ادامه تاکید کرد: مهمترین دلیل این مشکل سیاستهای غلطی است که خودروسازان در اختیار دارند یا در رانت آنان است، رانتی که هر دولتی آمده نتوانسته از پس آن برآید، رانت است که وقتی مجلس انقلابی تشکیل می‌دهد خودرو ۶۰۰ میلیون تومانی دنا پارس را تحویل نمایندگان می‌شود به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان، طبیعی است که دیگر آنان همت و دغدغه‌ بازرسی‌های قانونی تا حصول نتیجه را نخواهند داشت.

امام جمعه پرند ادامه داد: مگر خون نماینده مجلس از خون ملت رنگین‌تر است، نماینده مجلس انتخاب می‌کنیم که نوکر مردم باشد، به نوکر خودرو ۶۰۰ میلیونی را ۳۰۰ میلیون می‌دهند آن وقت به ما می‌گویند همین است می‌خواهید بخرید می‌خواهید نخرید. البته تشکر هم می‌کنیم از نمایندگانی که این خودرو را دریافت نکردند.

حجت‌السلام کاظمی با تاکید بر این‌که امید ملت خانه ملت است تاکید کرد: اگر مجلس ما مجلس شیشه‌ای بشود و این خوبی‌ها دیده بشود و بدی‌ها هم دیده می‌شود، این سوال جدی است که چرا نمایندگان در دوران مختلف نتوانسته‌اند با اراده طرح و یا لایحه‌ای این مشکل خودروسازان را بررسی و به سرانجام برسانند.

وی در ادامه با توجه به تحریم‌ها گفت: خودروسازان تحریم‌ها را بهانه نکنند، که آن یک بخش اندکی از مشکل است، چطور در همین شرایط تحریم سایت‌های موشکی و ساخت انواع و اقسام تجهیزات و تسلیحات نظامی را توسط نیروهای ارزشمند انقلابی می‌بینیم.

امام جمعه پرند ادامه داد: تفکر و باور انقلابی در صنعت خودروسازی وجود ندارد، نسل امروز رانت در خودروسازی را به حساب انقلاب و انقلابی‌گری نگذارید. نگاه انقلابی را در صنعت موشکی ببینید که ۳۶ هزار قطعه در آن استفاده می‌شود در اوج تحریم و می‌بینیم که این نگاه انقلابی و این جریان توانسته پوزه استکبار را از یمن و بحرین گرفته تا پاکستان و افغانستان به خاک بمالد.

 انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول