اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

وارونه جلوه دادن حکومت پهلوی و نظام اسلامی توسط رسانه‌های معاند

امام جمعه زیراب سوادکوه از وارونه جلوه دادن حکومت پهلوی و نظام اسلامی توسط رسانه‌های معاند انتقاد کرد.

وارونه جلوه دادن حکومت پهلوی و نظام اسلامی توسط رسانه‌های معاند

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی امام‌جمعه شهرستان سوادکوه (بخش زیراب) در خطبه‌های نمازجمعه حفظ آبروی مومن را از وظایف دینی برشمرد و با توجه به روایتی از امام‌صادق علیه‌السلام، گفت: واجب است که مومن مراقب حیثیت برادر دینی خود باشد و در روایتی امام‌صادق ( ع) فرمود: اگر مومنی با چشمان خود گناه دیگری را ببیند و گوشش بشنود که مومن دارد معصیت می‌کند اگر آن را بین مردم نشر دهد و عیب‌جویی کند، همانا برای کسانی که دوست دارند، زشتی مومنان آشکار شود،برایش عذاب دردناک است. 

 رضایی با توجه به شهادت سرهنگ علی‌اکبر رنجبر توسط اخلال‌گران امنیت اجتماعی، ضمن عرض تبریک و تسلیت، این اتفاق را تاسف‌بار و تاثر‌برانگیز دانست و تصریح کرد: همه ما خواهان دستگیری و مجازات فرد مجرم و برخورد قاطع با اخلا‌ل‌گران نظم و امنیت عمومی هستیم و همچنین از قوه مقننه و قضائیه می‌خواهیم که در جهت حفظ کیان و امنیت مردم و جامعه، قوانینی تصویب کنند که به اقتدار پلیس و نیروی انتظامی بیافزاید و شاهد چنین اتفاقاتی در کشور نباشیم.

 
وی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه رجب و همچنین تسلیت ارتحال مرجع عالی‌قدر حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی، ماه رجب را فرصت استغفار دانست و یادآور شد: ماه رجب ماه آمرزش‌خواهی از خداوند و ماه استغفار است و رحلت حضرت آیت‌الله صافی گلپایگانی مرجعی با بصیرت که در باب ولایت پذیری، فوق‌العاده و بیانات ارزشمندی در باب ولایت داشتند. 


خطیب نمازجمعه زیراب سوادکوه باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد گام دوم انقلاب، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند: "در هر قیام مردمی، جنگ واقعی بین اراده‌هاست و هر طرفی که مصمم‌تر باشد و سختی‌ها را تحمل کند، در میدان مبارزه پیروز‌ند و مردم ما دارای اداره قوی و مصمم هستند و نگذارید اراده‌تان را سست کنند. اراده مستحکم داشته باشید و این ضامن پیروزی شماست". 


رضایی با بیان اینکه رسانه‌های دشمن به دنبال وارونه جلوه‌دادن چهره انقلاب و وارونه نشان‌دادن چهره رژیم پهلوی هستند، اظهارد: رسانه‌های معاند و دستگاه‌های تبلیغاتی استکبار، جیره‌خواران از سلطنت‌طلبان گرفته تا منافقین، با تمام توان رسانه‌ای می‌خواهند چهره‌ای وارونه از انقلاب و چهره وارونه‌ای از رژیم منحوس پهلوی نشان دهند و به دنبال گسترش خود‌تحقیری بین مردم هستند. درحالی که برخلاف دوران شاه، امروز در بسیاری از زمینه‌ها رتبه‌های برتر دنیا را داریم. 
امام‌جمعه زیراب سوادکوه افزود: انقلاب و مردم ایران در طول ۴۰ سال گذشته با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه هستند که شامل آمریکا، رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانان بین‌المللی آنها به دنبال زمین زدن نظام اسلامی و انقلاب هستند چراکه به خوبی می‌دانند اگر ملت ایران از این گردنه رد شوند، به عنوان ابرقدرت و الگو در دنیا مطرح می‌شوند. 
رضایی با بیان اینکه از بعد انقلاب به خودمان متکی بودیم، خاطرنشان کرد: کشوری هستیم که بعد انقلاب به خودمان متکی هستیم اما رژیم پهلوی متکی به آمریکا بود و کشورهای منطقه مورد تعرض آمریکا و هم‌پیمانانش قرار گرفتند اما ایران قرار نگرفت و این به برکت اسلام و انقلاب است. 
وی تصریح کرد: بعضی از مسئولین دزد، خائن و هم پیاله استکبار جهانی علیه ملت و نظام هستند، همچون خاوری‌ها، اما شخصیت‌های خدوم و مسئولینی نیز در کشور داریم که هرگز حق مردم را نخوردند و افتخارات نظام جمهوری اسلامی هستند.‌
انتهای پیام/۸۶۰۱۵/ج
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول