اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

درخواست ائمه جمعه کرمان از دولت؛ سکونت مسؤولان در شهر محل خدمت مورد توجه باشد

ائمه جمعه کرمان گفتند: از دولت محترم می‌خواهیم که در برنامه تغییر احتمالی مدیران و انتصابات در دولت سیزدهم، سکونت مسؤولان در شهر محل خدمت را هم مورد توجه قرار دهند، که این مسئله در کیفیت و کمیت ارائه خدمات و ارتباط با مردم بسیار تاثیرگذار است.

درخواست ائمه جمعه کرمان از دولت؛ سکونت مسؤولان در شهر محل خدمت مورد توجه باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الااسلام عباس گروهی در خطبه‌های نماز جمعه فاریاب ضمن گرامیداشت ایام‌الله ده فجر اظهار کرد: ۲۲بهمن پیام دارد و آن پیام اتحاد و همبستگی بین اقشار مختلف جامعه مردم و مسؤولان است.

حفظ نظام وظیفه همگانی است

امام جمعه فاریاب ابراز داشت: تجربه چهل و سه سال در دوران انقلاب این است که هرگاه ملت و مسؤولان با هم اتحاد و همبستگی داشته‌اند، در مقابل استکبار پیروز شدیم و امروز آمریکا می‌داند با فشار و تحریم نمی‌تواند ملت ما را به زانو در آورد.

وی با بیان اینکه امروز وظیفه ما حفظ این نظام مقدس است، افزود: از دولت محترم می‌خواهیم که در برنامه تغییر احتمالی مدیران و انتصابات در دولت سیزدهم، سکونت مسؤولان در محل خدمت را هم مورد توجه و عنایت خودشان قرار بدهند، چرا که این مسئله در کیفیت و کمیت ارائه خدمات و برنامه‌ریزی‌ها و استفاده از زمان و ارتباط با مردم و در میان مردم بودن بسیار تاثیرگذار است.

دولت باید دغدغه‌های رهبری و مردم را برطرف کند

حجت‌الاسلام حمید بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد با اشاره به ایام‌الله دهه مبارکه فجر عنوان کرد: از دهه چهل به بعد، حضرت امام راحل با یک راهبرد و استراتژی مهم حرکت خود را آغاز کرد که هم برای رژیم شاه چندان شناخته نبود و هم برای قدرت‌هایی که مسلط بر ایران بودند شناخته شده نبود، که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تازه توانستند آن را درک کنند و بفهمند این قدرت جدید که امام از آن برای بوجود آوردن انقلاب اسلامی استفاده کرد، در فرهنگ سیاسی دنیا وجود نداشت و برای اولین‌بار در ایران شکل گرفت و زمینه انقلاب و ادامه آن را فراهم کرد.

امام جمعه عنبرآباد خاطرنشان کرد: دشمن از مردمی که متعهد به دین و آرمان‌ها و آموزه‌های دین هستند و معتقد به ولایتند، می‌ترسد و هراس دارد و دشمن بداند این آرزو که بتوانند پیوند بین مردم و آموزه‌های دینی و ولایت‌فقیه و مرجعیت را لطمه بزنند را به گور خواهند برد.

وی افزود: سخنان اخیر رهبر انقلاب در نارضایتی از وضعیت اقتصادی و دولت‌های اخیر در ده سال گذشته، بیان کرد: قوای سه‌گانه مخصوصاً دولت باید دغدغه‌های مردم و رهبر انقلاب را به‌درستی احصاء کنند و برای تحقق آن‌ها برنامه داشته باشند که امیدواریم ان‌شاءالله محقق شود.

امام جمعه عنبرآباد افزود: از دولت محترم می‌خواهیم که در برنامه تغییر مدیران و انتصابات در دولت علاوه براینکه شاخصه‌هایی چون مؤمن بودن، متعهد بودن، متخصص بودن و انقلابی و جهادی بودن را ملاک قرار می‌دهند، سکونت در شهر محل خدمت را هم مورد توجه و عنایت خودشان قرار بدهند، چرا که این مسئله در کیفیت و کمیت ارائه خدمات و برنامه‌ریزی‌ها و استفاده از زمان و ارتباط با مردم و در میان مردم بودن بسیار تاثیرگذار است.

وی همچنین با ابراز تأسف از خبر شهادت مامور انتظامی در استان فارس در حین خدمت به مردم و جامعه به دست یکی از اراذل و اوباش تصریح کرد: مطالبه عمومی و مردمی امروز برخورد جدی و قاطعانه با همه مخلان امنیت و نظم جامعه است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول