اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

قهرمانان واقعی ما رزمندگان و شهدا بودند/ نگذاریم قهرمانان پوشالی جایگزین آنها شوند

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: قهرمانان واقعی ما رزمندگان و شهدایی بودند که این دهه بزرگ را رقم زدند. نباید بگذاریم قهرمانان پوشالی جایگزین آنها شوند.

قهرمانان واقعی ما رزمندگان و شهدا بودند/ نگذاریم قهرمانان پوشالی جایگزین آنها شوند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، افشین داوری سرپرست اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی اظهار کرد: امروز جوان انقلابی ما چهل و سه ساله است و پیش روی خود فرزندانی دارد که باید آنها را انقلابی تربیت کند. باید نسل جوان  را با آرمان ها آشنا ساخته و دستاوردهای  بزرگ این انقلاب را برایشان بیان کنیم.

وی افزود: قهرمانان واقعی ما رزمندگان و شهدایی بودند که این دهه بزرگ را رقم زدند. نباید بگذاریم قهرمانان پوشالی جایگزین آنها شوند.

داوری خاطرنشان کرد: در این ایام پاسداشت خانواده محترم ایثارگران جانبازان و شهدا از وظایف ما و به گردن ما است.

وی افزود: امروز راه امام و جریان انقلاب با حضور مقام معظم رهبری و با قدرت ادامه دارد و این تکلیف بر گردن ما است که با کمک نیروهای انقلابی، برنامه های غنی از فرهنگ و عجین شده با آرمان های امام را به نسل جدید جوانان و ورزشکاران معرفی کنیم.

داوری خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱۰۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت فجر چهل و سوم برگزار میشود که از جمله آن می توان به غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده معرز شهدا و جانبازان،  همایش و جشنواره های ورزشی، طراحی و نشر پوستر و موشن گرافی ورزشی، رژه ماشین های کلاسیک و موتورهای سنگین، برگزاری کارگاههای فرزندآوری و ازدواج آسان، مسابقات کارکنان دولت و تجلیل از علمداران ورزشی عفاف و حجاب و ... اشاره کرد که با رعایت موازین بهداشتی و دستورالعمل های ستاد کرونای استان اجرا خواهد شد.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۶

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول