اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تشریح جزئیات انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان باکو

انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان باکو فردا با مدیریت اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و با حضور نماینده رهبری در امور دانشجویان ایرانی اروپا برگزار می‌شود.

تشریح جزئیات انتخابات انجمن اسلامی دانشجویان باکو

محمدحسین عطایی دولت آبادی دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره انتخابات شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان باکو گفت: به منظور بررسی ظرفیت‌های علمی اعضای اتحادیه برای استفاده حداکثری از پتانسیل موجود و برگزاری کنفرانس علمی، تا کنون شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با بسیاری از انجمن‌های تابعه اتحادیه جلساتی را برگزار کردند.

وی در ادامه با اشاره به نشست شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با انجمن اسلامی دانشجویان باکو، گفت: در این نشست ما با مشکلات دانشجویان ایرانی در آذربایجان بیشتر آگاه شدیم و با توجه به مشکلات متعددی که وجود داشت جلسات دیگری نیز با این دانشجویان ترتیب دادیم.

عطایی تصریح کرد: بر همین اساس شنبه ۲۹ ژانویه (۹ بهمن) سومین نشست شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با دانشجویان ایرانی در باکو برگزار شد که در این نشست کمیته ای به منظور برنامه ریزی برنامه‌ها و فعالیت‌های یک سال آتی انجمن اسلامی دانشجویان باکو تشکیل و مقرر شد این کمیته تا هفته آتی رئوس برنامه های تشکیلاتی، علمی، فرهنگی، صنفی و ارتباطات انجمن اسلامی دانشجویان باکو را ارائه دهد تا پس از بحث و بررسی های لازم ان‌شاء‌الله به تصویب برسد.

وی افزود: همچنین مقرر شد پس از تصویب برنامه سال آتی انجمن باکو، انتخابات اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان باکو برگزار شود که شورای مرکزی منتخب موظف به اجرای برنامه سالانه و سایر مصوبات نشست خواهد بود.

دبیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا گفت: انتخابات مذکور فردا به مدیریت شورای مرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا و با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمد واعظی نماینده محترم مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: بدیهی است شرکت در انتخابات چه به عنوان کاندیدا و چه عنوان عضو، منوط به ثبت نام و عضویت قبلی و بارگذاری کارت دانشجویی یا سند اشتغال به تحصیل دیگر در سامانه جامع اتوماسیون اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ( اینجا) است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول