اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

پاسخگویی به شبهات جوانان راه نفوذ دشمنان را میبندد

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: پاسخگویی به شبهات جوانان از سوی روحانیون راه نفوذ دشمنان را می‌بندد.

پاسخگویی به شبهات جوانان  راه نفوذ دشمنان را میبندد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج حجت‌الاسلام سعید عسکری مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شامگاه امروز در جلسه شورای افتای استان کردستان که در سالن شهدای روحانی در سنندج برگزار شد با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ۴۳مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: امیدواریم همه ما رهروان واقعی برای شهدا و امام شهدا در مسیر دفاع از ارزش‌های اسلام و انقلاب باشیم.

وی خاطرنشان کرد: در فراز پایانی گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری تلاش جهادگونه و جهاد تبیین مورد تاکید قرار گرفته است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: جهاد تبیین همان جهاد لسانی است و همه ما در هر جایگاهی نسبت به تلاش در این حوزه وظیفه‌مند هستیم.

حجت الاسلام عسکری با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال نقاط ضعف است تصریح کرد: امروز مترصد دستیابی به یک فرصت برای کمرنگ کردن دستاوردهای نظام مقدس اسلامی و برجسته سازی مشکلات است.
وی اظهار کرد: دشمنان با تمام توان دنبال برجسته ساز مشکلات برای ناکارآمد جلوه دادن نظام هستند.

اصل عزتمندی ملاک برقراری ارتباط ایران با دنیاست

وی با بیان اینکه عزتمندی و عدم وابستگی به شرق و غرب از برکات بزرگ انقلاب اسلامی است افزود: ایران در ارتباطات با دنیا به عنوان یک ضرورت اصل عزتمندی را ملاک و محور قرار داده است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور تصریح کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی در همه زمینه ها به جایگاه قابل توجهی در عرصه جهانی رسیده ایم که این توانمندی‌ها باید تبیین شود.

حجت الاسلام عسکری افزود: در عین بیان مشکلات و مطالبات باید محسنات و اقدامات و دستاوردهای انجام شده به روشنی بیان تا موجب امید افرینی در جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان دنبال این هستند که مرّ مذهب امام شافعی مورد بی توجهی قرار گیرد و تنها کسانی که می توانند در این سنگر با دشمنان مقابله کنند شورای روحانیت هستند.

روحانیون نگهبانان اصلی دفاع از مرّ مذهب امام شافعی هستند

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه جامعه روحانیون نگهبانان اصلی دفاع از مرّ مذهب و حریم امام شافعی هستند اضافه کرد: عاجزانه از تک تک شما تقاضا داریم اجازه ندهید کسی به این حریم تجاوز و هنجارشکنی کند. 

حجت الاسلام عسکری خطاب به اعضای شورای افتا  گفت: امروز افزایش آمار طلاق به عنوان یک آسیب جدی جامعه ما را تهدید می کند که باید در راستای مقابله با آن برنامه ریزی و تلاش شود.
وی گفت: تلاش در راستای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی به عنوان بهترین رویه در استحکام بخشی خانواده از دیگر نکات بسیار مهمی است که باید مدّ نظر قرار گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه ترویج فرهنگ منحط غرب در بحث خانواده از توطیه های دشمنان است گفت: امروز دشمنان تنها راه ضربه زدن به جامعه اسلامی را متلاشی کردن بنیان خانواده‌ها و دورکردن جوانان از مسایل دینی می‌دانند و در این مسیر برنامه ریزی‌های گسترده‌ای در فضای مجازی کرده‌اند.

روحانیون در زمینه جوانان خوب کار نکرده اند

حجت الاسلام عسکری اضافه کرد: شوراهای افتای در دو حوزه جوانان و خانواده بیش از پیش فعالیت و با پاسخگویی به شبهات جوانان مانع از تاثیرگذاری توطئه‌های دشمنان شوند.

وی اضافه کرد: روحانیت اهل تشیع و تسنن نسبت به جوانان خوب کار نکرده که بخش عظیمی از آن به آستانه تحمل روحانیت نسبت به جوانان بر می گردد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه جوان در فضای مجازی با شبهه‌ای مواجه می‌شود اما فضای مناسب برای طرح این شبهه برایش فراهم نمی شود گفت: پاسخگویی به شبهات جوانان با استدلال های علمی باید محور و ملاک حرکت جامعه روحانیون ما از شیعه و سنی باشد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول