اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

خانواده‌های شهدا میراث ماندگار انقلاب و نظام هستند

امام‌جمعه ساوه در جریان دیدار با دو خانواده شهید دوران دفاع مقدس خانواده‌های شهدا را سرمایه‌های ارزشمند کشور دانست و گفت: این خانواده‌های گران‌قدر میراث ماندگار این کشور و نظام هستند.

خانواده‌های شهدا میراث ماندگار انقلاب و نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی پیش از ظهر امروز و همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر در جریان دیدار از خانواده‌های شهیدان یعقوب علی گودرزی و رضا بهمن اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا بزرگان این نظام و انقلاب هستند و مسئولان هم سربازان آنها به حساب می‌آیند.

وی با بیان اینکه حفظ این نظام و انقلاب را مدیون خون پاک شهدا و کرامت خانواده‌هایشان هستیم افزود: اگر بزرگواری و کرامت خانواده‌های شهدا و ایثارگری و از خودگذشتگی شهدای ما نبود امروز در این جایگاه استوار نبودیم.

امام‌جمعه ساوه با تأکید بر اینکه عمل به وصیت و ادامه دادن راه شهدا درب‌های سعادت و عاقبت به خیری را برای ما می‌گشاید ادامه داد: کسانی که قدر این شهدای عزیز و خانواده‌های آنان را ندانند گناه کرده‌اند چراکه این‌ها میراث ماندگار کشور هستند.

رحیمی خاطرنشان کرد: خانواده‌های معظم شهدا سرمایه‌های با ارزش در این کشور هستند لذا باید با تهیه مستند از این عزیزان، عظمت و جایگاه آنان را برای نسل‌های چهارم و پنجم انقلاب بازگو کنیم.

وی با تأکید بر بنیاد شهید و دستگاه‌های مربوط جهت جمع‌آوری آثار و خاطرات شهدا و خانواده آنان گفت: یکی از وظایف مهمی که بر دوش ماست انتقال نسل به نسل یاد و نام شهداست لذا باید در این زمینه اقدامات قابل قبولی از سوی دستگاه‌های مذکور صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان ساوه نیز دیدار با خانواده شهدا را گامی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای همه اقشار یک درس بزرگ است و وظیفه مسئولان بازدید و سرکشی مستمر از این عزیزان است.

مهدی الیاسی افزود: امروز اقتدار کشور را مدیون خون‌های پاک و مطهر کسانی هستیم که تا پای جان در مقابل دشمنان تا دندان مسلح قرار گرفتند و اجازه ندادند حتی وجبی از خاک این کشور به اشغال دشمن درآید.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه نیز در جریان این دیدار، خون شهدا و ایستادگی و صبر خانواده‌هایشان را خاری به چشم دشمنان توصیف کرد و گفت: رشادت شهدا و جانبازان در دوران دفاع مقدس و چه بعد از آن در دنیا بی‌نظیر است و باید این فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی را نسل به نسل به دیگران انتقال داد.

حجت اله دستجانی افزود: دیدار با خانواده‌های شهدا و تکریم از آنان یک وظیفه مهم برای مسئولان به شمار می‌رود و این وظیفه ماست که یاد و خاطره شهیدان را زنده نگه داریم.

 

به گزارش فارس شهید رضا بهمن با عضویت رسمی سپاه در سن ۲۰ سالگی و شهید یعقوب علی گودرزی با عضویت وظیفه جمعی لشکر حمزه در سن ۱۹ سالگی هر دو در منطقه خونین‌شهر در جریان نبرد با مزدوران بعثی به فیض شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول