اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اعزام بیش از هزار و 600 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌جنوبی

مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و 614 گروه جهادی با 24 هزار و 625 جهادگر شامل 15 هزار و 809 برادر و 8 هزار و 816 خواهر به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

اعزام بیش از هزار و 600 گروه جهادی به مناطق محروم خراسان‌جنوبی

« مهدی هنری» مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: هر ساله برای کمک به مناطق محروم افراد در قالب گروه‌های جهادی به این مناطق اعزام و خدمات مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشت و درمان، اقتصادی، کشاورزی، فنی و مهارتی و غیره را به مردم این مناطق ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون یک‌هزار و ۶۱۴ گروه جهادی با ۲۴ هزار و ۶۲۵ جهادگر شامل ۱۵ هزار و ۸۰۹ برادر و ۸ هزار و ۸۱۶ خواهر به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

مسؤول سازمان بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی ادامه داد: از مجموع گروه‌های جهادی اعزامی به مناطق محروم استان ۶۵۴ گروه جغرافیا محور و ۹۶۰ گروه محله‌محور بوده‌اند.

هنری اضافه کرد: ارزش ریالی خدمات ارائه شده توسط گروه‌های جهادی که در مناطق مختلف استان از ابتدای امسال تاکنون به ارائه خدمت پرداخته‌اند ۱۰۲ میلیارد و ۸۷۳ میلیون و ۸۰۶ هزار ریال برآورد شده است.

وی به طرح شهید سلیمانی با توجه به شیوع کرونا توسط جهادگران اشاره داشت و افزود: مجموع جهادگرانی که در این طرح از ابتدای امسال تاکنون همکاری داشته‌اند ۴ هزار و ۸۲ نفر بوده‌اند.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول