اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فجر 43| افتتاح 5 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 72میلیارد تومان

مدیر کل شیلات هرمزگان از افتتاح و بهره برداری پنج پروژه شیلاتی به مناسبت دهه فجر با اعتباری بالغ بر 72 میلیارد تومان خبر داد.

فجر 43| افتتاح 5 پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر 72میلیارد تومان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرسول دریایی مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: به مناسبت دهه فجر دو پروژه در سیریک، یک پروژه در جاسک، یک پروژه در بندرعباس و یک پروژه شیلاتی دیگر نیز در  قشم به بهره برداری می رسد که مجموعا برای 369 نفر در سطح استان اشتغال ایجاد می کند.

وی افتتاح مرکز تکثیر میگو واقع در شهرستان سیرک با 15 نفر اشتغال زایی و با 20 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاح مرکز تکثیر میگو در جاسک با 15 نفر اشتغال زایی و با 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده، افتتاج پروژه پرورش ماهی در قفس با 8 نفر اشتغال زایی و با 10 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده در سیریک، افتتاج پروژه مرکز تکثیر و پرورش ماهیان زینتی با 4 نفر اشتغال زایی  و 600 میلیون تومان هزینه انجام شده و افتتاح فاز اول بندرصیادی رمچاه با 32 میلیارد تومان اعتبار هزینه شده را مشروح پروژه های افتتاحی شیلات هرمزگان در دهه فجر سال 1400 خواند.

انتهای پیام/ 88055

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول